۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 84584577
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد رونمایی شد

۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹
کد خبر: 84584577
 ۲ کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد رونمایی شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: ۲ کتاب «صفر تا صد ثبت اختراع» و «مجموعه مقالات نقد و بررسی چند اثر ادبی» در مرکز اسناد و آشنایی با مفاخر این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا نادر ارجمندی به رسانه‌ها اعلام کرد: در کتاب صفر تا صد ثبت اختراع تالیف مهران بختیاری، مراحل ثبت اختراع شامل ادعانامه، توصیف و خلاصه اختراع و طراحی نقشه به صورت کامل توضیح داده شده است.

وی اظهار داشت: مراحل ذکر شده در ۱۶ اختراع نویسنده کتاب به صورت مفصل بیان شده است تا خواننده با مراحل عملیاتی ثبت اختراع به طور کامل آشنا شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: مهران بختیاری متولد سال۷۳ در این شهرستان و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاه پزشکی است که در زمینه اختراع و ابداع تجهیزات پزشکی فعالیت می کند؛ تاکنون ۱۵ گواهی اختراع در زمینه علوم آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی به ثبت رسانده و مدال طلای مخترعان جهان را در زمینه داروسازی کسب کرده است.

ارجمندی با اشاره به رونمایی از کتاب مجموعه مقالات نقد و بررسی چند اثر ادبی نوشته محمد رضا یاراحمدی گفت: نویسنده در این کتاب به بررسی تطبیقی چند نمونه از آثار ادبی ایران با نمونه های مشابه کشورهای دیگر پرداخته و وجه تشابه و تفاوت این آثار را به منظور توسعه علوم انسانی بیان نموده است.

وی تصریح کرد: کتاب فوق توسط انتشارات اَرِدْوی سورَه منتشر شده است.

ارجمندی افزود: در حاشیه رونمایی از ۲ کتاب، لوح تقدیر و کتاب یادگار جشنواره بین المللی مریوان به آرش رضایی کارگردان اثر "همه برای همه" ؛ بازیگران و عوامل این اثر اهدا شد.

به گزارش ایرنا از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰ عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد رونمایی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha