۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85512601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره ملی شعر طنز " قدم نو رسیده " در بروجرد برگزار می‌شود

بروجرد - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: جشنواره ملی شعر طنز "قدم نو رسیده " با محوریت جوانی جمعیت در بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، حمید آقایی روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: فراخوان جشنواره شعر طنز "قدم نو رسیده" به صورت سراسری ارسال شده و مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور ماه است.

وی افزود: جشنواره با محوریت جوانی جمعیت و فرزند آوری به میزبانی شهرستان بروجرد در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد با اشاره به برگزاری جشنواره استانی استندآپ کمدی با موضوع آسیب های اجتماعی بیان کرد: این جشنواره با موضوعات اجتماعی از قبیل ازدواج، طلاق و فرزندآوری برگزار می‌شود.

آقایی اضافه کرد: در ایام عید غدیر، کارگاه تصویرسازی غدیر در هفته امامت و ولایت و همزمان با جشن‌های عید غدیر برگزار می‌شود، قبل از برگزاری کارگاه تصویرسازی، کارگاه غدیر شناسی با حضور کارشناسان مذهبی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی در راستای توسعه فرهنگی، فرزند‍آوری، اجرای جشنواره شعر و هنر و برپایی نمایشگاه در دست اجرا است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد با اشاره به اجرای برنامه‌های نمایشی در این شهرستان یادآور شد: اکنون سه نمایش به صورت همزمان در حال اجرا بوده که با توجه به برنامه‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این برنامه‌ها با استقبال مردم همراه شده است.
آقایی گفت: شهرستان بروجرد با داشتن مفاخر، مشاهیر و هنرمندان فراوان در کشور از جایگاه خوبی برخوردار بوده که باید با برنامه‌ریزی بتوانیم این جایگاه را تقویت کنیم.
وی با اشاره به برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت، افزود: با توجه به نزدیکی مراسم چهلم شهدای خدمت ۲ اثر موسیقی با کلام رونمایی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha