۲ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84588265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: مشکل آب شرب بانه تا اردیبهشت ماه رفع می‌شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان در ارتباط با مشکل آب شرب بانه گفت: اجرای خط انتقال آب از سد عباس آباد و ایستگاه پمپاژ در دست پی‌گیری است و مشکل آب این شهر تا اردیبهشت سال آینده برطرف خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل‌ زارعی‌کوشا روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شرکت پیشرو سورین فن آور فرتاک بانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری جدی و تلاش دستگاه‌های مربوطه، خط انتقال آب از سد عباس آباد و ایستگاه پمپاژ حداکثر تا اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسد و قبل از فصل گرما مشکل آب شرب بانه رفع می‌شود.

وی از سفر قریب الوقوع وزیر نیرو به استان خبر داد و اضافه کرد: امروز در اولین سفر شهرستانی به بانه، موضوعات و مشکلات آن بررسی و برای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه بخش عمده ای از اقتصاد استان در این شهرستان تعریف شده است، افزود: در شهرک صنعتی بانه ۴۳ واحد فعال وجود دارد که در زمینه تولید لوازم خانگی و لامپ کم مصرف فعالیت دارند و در آینده واحدهای خوبی در این شهرک صنعتی راه اندازی خواهد شد.

زارعی کوشا آینده اقتصادی بانه را امیدوار کننده دانست و ادامه داد: یکی از مزیت‌های شهرستان بانه، مرزی بودن آن است، بنابراین ساماندهی مرز سیرانبند و مسیر منتهی به آن در دستور کار است که امیدواریم در سفر رییس جمهور اعتباری برای آن جذب کرده و شاهد تحول اقتصادی در این شهرستان باشیم.

استاندار کردستان امروز پنجشنبه در سفر خود به بانه، از منطقه ویژه اقتصادی، مرز سیرانبند، سد عباس آباد و شهرک صنعتی این شهر بازدید کرد.

دیدار با خانواده شهدا و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های امروز اسماعیل زارعی کوشا به بانه است.

شرکت پیشرو سورین فن آور فرتاک بانه در زمینه تولید ۵۸ محصول از جمله انواع آبمیوه‌گیری، چای‌ساز و قهوه‌ساز فعالیت دارد و برای ۱۰۴ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha