۴ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84589907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات اشتغالزایی بانوان گناباد جوابگوی نیاز نیست

گناباد- ایرنا- مسوول امور بانوان و خانواده فرمانداری گناباد گفت: اعتبارات اشتغالزایی بانوان و مشاغل خرد خانگی این شهرستان در سالجاری جوابگوی نیاز نیست.

سمیه دوستدار ریابی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: یک میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی برای مشاغل خرد و خانگی در ۹ ماه امسال به بانوان فعال در این بخش گناباد اختصاص یافته است که در قالب تسهیلات به ۱۵ نفر از افراد متقاضی پرداخت شد.

وی ادامه داد: بانوان این شهرستان دارای استعدادها و ظرفیتهای فراوان در زمینه های اشتغال زایی و کارآفرینی هستند که این امر توجه بیشتر مسوولان و اختصاص اعتبارات بیشتر در این زمینه را می‌طلبد. 

دوستدار ریابی، مهمترین اقدامات امور بانوان و خانواده فرمانداری گناباد برای رونق اقتصادی و اشتغال بانوان این شهرستان را شناسایی بانوان کارآفرین، بازدیدهای مستمر از واحدهای اقتصادی و برگزاری دوره های آموزشی در زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی، تاب آوری اجتماعی، روابط زوجین، خود مراقبتی روانی و اجتماعی و فرزندپروری ذکر کرد.

وی با بیان اینکه حوزه بانوان و خانواده فرمانداری گناباد با کسب هزار و ۵۸۲ امتیاز در ۹ ماه امسال رتبه ششم را در بین ۳۳  فرمانداری استان خراسان رضوی به خود اختصاص داده است، مهمترین عامل موثر در این زمینه را کارگروهی و انسجام بین بخشی ادارات مختلف دانست.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha