نایب‌رییس فدراسیون شطرنج: از برگزاری دوره‌های آموزش مربی حمایت می‌شود

یزد- ایرنا- نایب‌ رییس فدراسیون شطرنج گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان توسط هیات‌های استان‌ها ضروری است و از آن حمایت می‌شود

به گزارش ایرنا، شادی پریدر شامگاه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات شطرنج استان یزد افزود: برای ارتقای علمی و عملی شطرنج در کشور به مربیان مجرب و آموزش دیده نیاز است و باید توسط هیات‌های استانی پیگیری و اقدام شود.

وی ادامه داد: استعدادیابی و تقویت ورزشکاران جزو موارد مهمی است که هرچند در برخی مناطق کشور اقدام شده ولی به دلیل اهمیت موضوع باید بیش از گذشته مورد توجه هیات‌ها با همکاری ادارات‌کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

همچنین مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان یزد از فعالیت هیات شطرنج قدردانی کرد و گفت: همکاری پیشکسوتان و برگزاری دوره‌های آموزشی و استعدادیابی باید در اولویت هیات‌های ورزشی و شطرنج قرار گیرد که حمایت می‌شود.

در این مجمع که پس از بازنویسی شیوه‌نامه مجامع استانی با دستوالعمل‌های جدید برگزار شد پس از رای‌گیری وحیده صوابیه تنها نامزد ریاست هیات شطرنج استان یزد با کسب ۲۳ از ۲۴ رای ماخوذه برای چهار سال دیگر به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

در ادامه منتخب مجمع گزینه‌های خود برای تصدی نایب رئیس، دو عضو هیات رئیسه ، کارشناس خبره و خزانه دار را معرفی و پس از رای گیری رستم بهمردی با کسب ۲۴ رای به عنوان نایب رئیس، رضا نجف زاده با کسب ۱۹ رای و مریم خوش بین با کسب ۲۲ رای به عنوان عضو هیات رئیسه، مجید کریمی با کسب ۲۱ رای به عنوان کارشناس خبره و پریناز روناسیان با کسب ۲۴ رای به عنوان خزانه دار هیات شطرنج استان انتخاب شدند.

استان یزد ۴۷ هیات ورزش استانی و ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha