مشکلات محله یادگار امام(ره) با حضور استاندار قم بررسی شد

قم-ایرنا-با حضور استاندار قم مشکلات و مهمترین دغدغه‌های ساکنان محله یادگار امام(ه) در منطقه نیروگاه مورد بررسی قرار گرفت.

سیدمحمدتقی شاهچراغی شامگاه پنجشنبه با حضور در مسجد امیرالمومنین(ع) محله یادگار امام و دیدار چهره به چهره با مردم، در خصوص معضل خانه های مسکونی زیر دکل فشار قوی برق موجود در مناطق حاشیه ای قم، بیان کرد: برای حل مشکل خانه های زیر دکل فشار قوی برق توافقاتی با هیات دولت انجام شده که در سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به استان قم به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما در این بازدیدهای میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم می خواهیم حرف های مردم را با هر لحن و ادبیاتی بشنویم و برای حل آنها تا جایی که امکان باشد اقدامی کنیم و همه مسئولان باید خود را برای شنیدن بلاواسطه با دغدغه های مردم آماده کنند.

شاهچراغی اظهار داشت: چند نفر از مردم محله یادگار امام(ره) به ویژه آنهایی که نسبت به وضع موجود مشکلات اعتراض و اطلاعات دارند بعد از سفر رییس جمهوری با هماهنگی مسئولان استانداری، جلسه‌ای با حضور مدیران استانی برگزار خواهند کرد تا مطالب به صورت دقیق تری به گوش مسوولان ذیرربط برسد.

استاندار قم بیان کرد: بنای ما بر این است که با صداقت با مردم سخن بگوییم و اگر قولی به آنها می‌دهیم درباره انجام شدن یا علت انجام نشدن وعده ها صادقانه با آنها حرف بزنیم.

همچنین در این بازدید اهالی منطقه بیکاری را مهمترین علت ساکنان بلوار یادگار امام دانستند که خود عامل بسیاری از آسیب های دیگر می شود. فقر سرانه های فرهنگی، تفریحی و آموزشی، حاشیه نشینی و عدم تعیین تکلیف خانه های زیر دکل فشار قوی و آسیب های ناشی از آن برای زنان باردار و کودکان، روشنایی اندک در هنگام شب، فاضلاب و حجم بالای آب های سطحی در زمان بارندگی، نبود کلانتری مستقر در محله و عدم وجود پل عابر پیاده را از مهمترین معضلات و کمبودهای محله دانستند.

در این برنامه همچنین مرتضی حیدری فرماندار قم، احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

گفتنی است در منطقه ۲ شهرداری قم حدود ۱۲۰ خانه در زیرکل فشار قوی برق قرار دارد.

مشکلات محله یادگار امام(ره) با حضور استاندار قم بررسی شد

مشکلات محله یادگار امام(ره) با حضور استاندار قم بررسی شد

مشکلات محله یادگار امام(ره) با حضور استاندار قم بررسی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha