تردد در محورهای کوهستانی شرق گلستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- رانندگان با شروع برف زمستانه از عصر روز شنبه برای تردد در راه‌های ارتباطی مناطق کوهستانی شرق گلستان از جمله گلیداغ مراوه‌تپه و خوش ییلاق آزادشهر از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آزادشهر شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازبودن مسیرهای ارتباطی آزادشهر از مردم استان خواست با توجه به شروع بارش برف از ساعت ۱۸ امروز در مناطق کوهستانی از جمله مسیر خوش ییلاق (آزادشهر- شاهرود) از مسافرت غیر ضروری با وسایل نقلیه در این مسیرها خودداری کنند.

سیدعلی حسینی با تاکید بر اطمینان از ایمنی وسایل نقلیه قبل از تردد در شرایط برفی، ادامه داد: رانندگان در صورت ضرورت خودرو خود را مجهز به زنجیر چرخ کنند و از گرمایش و سوخت آن مطمئن شوند.

وی اظهارداشت: ۲۰۰ تن نمک و شن و ماسه برای استفاده در زمان بارش شدید برف آماده شده و تیم‌های راهداری با ۲۰ نفر نیرو در جاده‌های شهرستان از جمله مسیرهای کوهستانی خوش ییلاق و نوده خاندوز برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان احتمالی تردد دارند.

لقمان قربانی سرپرست فرمانداری مراوه‌تپه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به شروع بارش برف از عصر امروز در این شهرستان تردد در مسیرهای کوهستانی گلیداغ به چاتال و اسلام آباد - گلیداغ و اسلام آباد - مراوه تپه با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل هواشناسی گلستان در گفت و گو با ایرنا از استمرار  فعالیت این سامانه سرد و بارشی تا فردا یکشنبه در استان خبر داد و اظهارداشت: در این مدت دمای حداکثری استان به ۱۲ درجه می رسد.

به گفته نوربخش داداشی، کاهش شعاع دید و مه آلود شدن جاده های کوهستانی از دیگر پیامدهای این سامانه است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha