۷ دی ۱۴۰۰، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84593176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال موانع تولید ۲۶۸ واحد صنعتی گلستان برطرف شد

گرگان - ایرنا - رئیس کل دادگستری گلستان گفت که با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی این نهاد، از ابتدای امسال تاکنون موانع تولید ۲۶۸ واحد صنعتی استان برطرف شد و هشت واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان به چرخه تولید و فعالیت بازگشت.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی اظهار داشت: با احیای این واحدها که از تعطیلی یکی از این واحد ۱۵ سال و دیگری ۱۶ سال می گذشت، ۵۲۵ فرصت شغلی احیا شد.

وی اظهار داشت: امسال ۵۲۲ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ثبت شد که رفع موانع تولید آن ها در حال پیگیری است .

این مقام ارشد قضایی گلستان افزود: ایجاد واحدهای صلح و سازش برای حل و فصل مسائل کارگری ، رفع مشکل سند چند واحد تولیدی شهرک صنعتی بندرترکمن پس از ۱۸ سال ، راه اندازی مرکز داوری و شعبه شورای حل اختلاف ویژه تجار و شرکت های تولیدی با همکاری اتاق بازرگانی از دیگر اقدامات امسال دادگستری استان برای هموار کردن مسیر تولیدکنندگان است.

آسیابی ادامه داد: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی برای بررسی مشکلات آنان و پیگیری رفع موانع بانکی بر سر راه تولیدکنندگان از دیگر اقدامات دادگستری گلستان برای کمک به رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان است.

وی به تلاش دادگستری گلستان برای جلوگیری از توقف تولید اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، رسیدگی خارج از نوبت و حداکثر پنج ماهه پرونده های واحدهای تولیدی در شعب تخصصی و رسیدگی فوری به پرونده‌های مفاسد اقتصادی برای ایجاد بستر فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش هاست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha