بررسی گزارش کمیسیون اصل نود ازاجرای قانون اقدام راهبردی دردستورکارمجلس

تهران- ایرنا-بررسی گزارش کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی در مورد نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نشست علنی امروز چهارشنبه ( ۸ دی) مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور ۱۹۲ نفر از نمایندگان آغاز شد.

نمایندگان در جلسه امروز گزارش کمیسیون اصل ۹۰قانون اساسی در مورد نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران  را بررسی می‌کنند.

ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان وگزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه  در دستور کار امروز جلسه علنی خواهد بود.

نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح تبصره(۱) قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی را بررسی می کنند.   

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی، گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور وگزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری وررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت از دیگر برنامه های امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha