سید عبدالله ارجایی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: از همه مدیران مجموعه معاونت حمل و نقل شهرداری مشهد در دوران مختلف ممنونم، ساختار این معاونت باید تغییر می کرد لذا ۲ معاونت آن با یکدیگر ادغام شد.
وی ادامه داد: ادغام، برای چابکسازی است و نباید سبب بزرگتر شدن حوزه ها شود اما در این معاونت شهرداری به جای کاهش نیروی انسانی، با افزایش آن مواجه شدهایم که سبب افزایش مدت زمان فرایند فاصله بین تصمیم تا اجرا شده و این امر مخالف اصول مدیریت است.
شهردار مشهد در خصوص هوشمندسازی حمل و نقل عمومی نیز گفت: هوشمندسازی ۱۰۰ درصدی حمل و نقل در مشهد شدنی است و البته کرامت محور بودن بسیار مهم است.
ارجایی افزود: نوسازی ناوگان در کاهش آلودگی هوا بسیار اهمیت دارد، البته میزان آلودگی هوا توسط اتوبوس ها در مشهد کمتر از ۲ درصد است و ۱۳.۵ درصد آلودگی هوا مربوط به ناوگان بار فرسوده درون شهری است که در این زمینه باید کارگروهی با محیط زیست تشکیل شود.
وی اضافه کرد:بحث اصلاح اتوبوسرانی مهم است و تا اول اردیبهشت باید انجام شود، اصلاح قیمت نیز بسیار اهمیت دارد و در سال ۱۴۰۱ میانگین قیمت را به شورای اسلامی شهر اعلام خواهیم کرد.
در این مراسم سید مهدی امامی میبدی به عنوان مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، علی اصغر نیشابوری به عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره سازمان اتوبوسرانی، سیدمهدی کمالی سرشت به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان پایانههای مسافربری و سید جعفر شمس به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد معرفی شدند.
نظر شما