زیر ساخت عرضه اینترنتی کالای اساسی در کرمانشاه فراهم شد

کرمانشاه - ایرنا - تعاون روستایی کرمانشاه پس از چهار هفته تاخیر نسبت به دیگر مناطق کشور، زیر ساخت‌های لازم برای عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در این استان را فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، بر اساس تصمیم دولت، روند توزیع اینترنتی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بسیاری از استان های کشور از ابتدای آذر ماه آغاز شده؛ این روند قرار بود که تا ۱۸ آذر ماه در استان کرمانشاه نیز آغاز شود که به دلیل فراهم نبودن زیر ساخت‌ها محقق نشد.

وزارت جهاد کشاورزی سامانه ای به نام «بازرگام» را به این منظور معرفی کرد که تا پایان آذر ماه تنها در هشت استان کشور این سامانه زاه اندازی شده بود به همین دلیل این وزارتخانه برای دیگر استان‌ها مجوز استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های اینترنتی را صادر کرد.

سازمان جهاد کشاورزی در استان کرمانشاه که متولی ساماندهی این موضوع است در نشست ۲۰ آذر ماه ستاد تنظیم بازار استان پیشنهاد استفاده از ظرفیت ۲ فروشگاه افق کوروش و پیام را مطرح کرد که مورد تایید اعضای ستاد قرار نگرفت.

حالا با گذشت حدود چهار هفته پس از نشست ستاد تنظیم بازار استان با موضوع توزیع اینترنتی کالاهای اساسی، اکنون مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه از فراهم شدن زیر ساخت های سامانه بازرگام در استان کرمانشاه خبر داد.

«ایرج صفایی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه بازرگام به منظور توزیع اینترنتی کالاهای اساسی بین مردم راه اندازی شده و از ظرفیت‌های شرکت پارسی پست در کرمانشاه برای این منظور استفاده خواهد شد.

به گفته او، موضوع راه اندازی سامانه بازرگام در کرمانشاه روز شنبه آینده در نشست ستاد تنظیم بازار استان مطرح و پس از تایید اعضا از روز یکشنبه هفته آتی به صورت رسمی فعال می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه توضیح داد: قرار است که در نشست ستاد تنظیم بازار جزیات طرح برای اجرایی شدن موضوع،  مورد بحث و گفت وگو قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha