۷۵۰ تن میوه شب عید با کیفیت مطلوب در کرمانشاه توزیع خواهد شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از خریداری و توزیع ۷۵۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در کرمانشاه خبر داد و گفت: این میوه‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

«ایرج صفایی» روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ۵۰۰ تن از میوه‌های شب عید استان پرتغال و ۲۵۰ تن هم سیب است که سیب های خریداری شده وارد استان شده و کار انتقال نیم بیشتری از پرتغال ها هم انجام شده و تا چند روز آینده مابقی هم وارد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سیب ها از استان آذربایجان غربی و پرتغال ها نیز از شهرهای شمالی کشور خریداری شده و طبق تاکیدات استاندار همه آن ها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند به گونه ای که مورد تایید معاون اداره کل بازرسی استان که اخیرا از میوه های وارداتی بازدید کردند قرار گرفت.

صفایی با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در زمینه توزیع میوه وجود ندارد و در صورت تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور و استان آماده توزیع میوه با قیمت مصوب زیر قیمت کف بازار هستیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیته تنظیم بازار استان ۲۰ درصد از توزیع میوه شب عید استان، توسط سامانه‌های هوشمند و به صورت تحویل رایگان درب منزل صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: طرح تنظیم بازار همه ساله با هدف تنظیم بازار میوه، رفاه مردم و کاهش دغدغه تامین میوه در ایام عید و جلوگیری از نوسان و افزایش غیرمنطقی قیمت ها اجرا می شود.

صفایی در پایان گفت: خوشبختانه مشکلی برای توزیع دیگر اقلام مورد نیاز مردم در بازار مثل گوشت مرغ وجود ندارد و همه اقدامات برای این کار انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha