۸ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84594879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: شهدای مدافع حرم، موجب اقتدار ایران اسلامی هستند

نوشهر - ایرنا - استاندار مازندران از شهدای مدافع حرم به عنوان پرچمداران پیروی از ولایت یاد کرد و گفت : شهدای مدافع حرم، موجب اقتدار ایران اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا ، سیدمحمود حسینی پور روز چهارشنبه در سفرش به  غرب مازندران با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم محرمعلی مرادخانی و دیدار با اعضای خانواده این شهید ، افزود : شهدای مدافع حرم با بذل جان خود در مسیر صیانت از حرم آل الله، حماسه آفرینی کردند و برای ایران اسلامی اقتدار آفریدند. ‎

وی یادآور شد: شهدای والامقام مدافع حرم هنگامی که دشمنان با توطئه و شبیخون، وادادگی فرهنگی را تبلیغ می کردند، پرچمدار وحدت و تبعیت از ولایت شدند و با نهادن جان خود در کف اخلاص، روح آموزه ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی را در فضای کشور دمیدند.

استاندار مازندران، به جانفشانی شهیدان گرانقدر و ۱۰ هزار و  ۴۰۰ شهید مازندران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : شهدای مدافع حرم در محورهای مقاومت حماسه های بزرگ و ماندگاری خلق کردند و با پاسداری از حریم حرم آل الله افتخار آفرینی نمودند.

وی افزود : با محوریت سردار دل ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و رزم غیورانه شهدای مدافع حرم، امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان برغم دشمنی و توطئه های استکبار جهانی، در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

استاندار مازندران که امروز برای دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد به تنکابن سفر کرد ، همچنین در بدو ورودش به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد.   

حسینی پور همچنین در آغاز این سفر در مسیرش برای رسیدن به فرمانداری تنکابن در میان کارگران فصلی این شهرستان حضور یافت و با آنان گفت و گو کرد.

 کارگران فصلی هم در در حضور ا ستاندار مازندران مشکلاتشان را با وی در میان گذاشتند که از جمله آن نبود کار دائم ، نداشتن پوشش بیمه ای و تعریف نشدن بیمه برای کارگران فصلی بود .

استاندار مازندران نیز پس از شنیدن درد دل کارگران فصلی قول داد تا در اسرع وقت به مشکلات آنها رسیدگی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha