۸ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84594672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: تغییرات مدیریتی در مازندران اجتناب ناپذیر است

نوشهر – ایرنا – استاندار مازندران با تاکید بر این‌که تغییرات مدیریتی در استان بر مبنای شایسته سالاری صورت خواهد گرفت ، گفت : تغییرات مدیریتی در مازندران بزودی انجام خواهد شد و این موضوع کاملا اجتناب ناپذیر است.

به گزارش ایرنا ، سید محمود حسینی پور روز چهارشنبه در حاشیه دیدار مردمی با مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد که در ساختمان اداری فرمانداری شهرستان تنکابن برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در استان مازندران تغییرات اساسی در حوزه مدیریتی صورت خواهد گرفت و در این راستا ساز و کارهای لازم تعریف و مطالعات مورد نیاز انجام گرفته است.

وی اظهار داشت : کسانی که شرایط و سیاست های دولت سیزدهم و همچنین ارزش گذاری های شخص رییس جمهوری را که برای دولت جدید ارائه شد ، داشته باشند در جایگاه مدیریتی قرار خواهند گرفت.

حسینی پور با بیان اینکه رویه اش در استانداری مازندران عملیاتی است ، خاطرنشان کرد : در این روش مدیریتی به جای این که مردم به سراغ مسوولان بروند ، مسوولان به میان مردم خواهند رفت تا از مشکلات آنها بیش از پیش آگاه شوند و در جهت رفع موانع تلاش نمایند.

استاندار مازندران همچنین در واکنش به برخی انتقادات در خصوص راه اندازی دفتر استانداری در غرب استان با وجود تعریف فرمانداری های  ویژه در این منطقه ، افزود : راه اندازی دفتر استانداری در نوشهر به معنای تضعیف جایگاه فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن نیست .

مقام عالی دولت در مازندران گفت : در این شرایط به فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن اختیارات بیشتری خواهیم داد تا مشکلات مردم در همین منطقه برطرف گردد و به مرکز استان سفر نکنند.

وی افزود : تاکنون در مراجعات امروز مردم بیشترین موضوعاتی که مطرح شد ، بحث اشتغال ، تغییر بافت روستایی و گلایه از برخی مدیران دستگاه ها بود که مورد بررسی قرار گرفت

حسینی پور به برنامه های اقتصادی در حوزه کشاورزی ، گردشگری و صنعت اشاره کرد و گفت : برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری لازم است تا رشد اقتصادی داشته باشیم و برای راه اندازی چرخه اقتصاد در استان برنامه های مهمی خواهیم داشت.

وی افزود : در حوزه تغییر بافت روستایی در استان نیز باید برای مردم بومی توجه ویژه ای قائل بود تا آنها در این زمینه با مشکل کمتری مواجه باشند.

استاندار مازندران در ادامه فرارسیدن ایام ا... ۹ دی را گرامیداشت و تصریح کرد : ۹ دی پیروزی جمهوریت بر اشرافیت بود و در این روز مردم با بصیرت خود نقشه شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.

وی حماسه ۹ دی را نماد حضور همیشگی مردم در صحنه دفاع از ارزش های انقلابی دانست و یادآور شد : مردم با بصیرت و محوریت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب توانستند شرایط را به نفع انقلاب اسلامی تغییر دهند و بار دیگر به آرمان های امام راحل و شهدا لبیک گفتند.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران صبح امروز در دومین سفر رسمی خود به غرب استان همراه با معاونان و چند تن از مدیران کل ، پس از آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان تنکابن در ساختمان اداری فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن حضور یافت تا از نزدیک مسائل و مشکلات مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد را مورد بررسی قرار دهد.

نماینده عالی دولت در مازندران نخستین سفرش به غرب مازندران را سی ام آذر ماه انجام داد و با استقرار در ساختمان اداری بندر نوشهر با بیش از ۴۰۰ تن از شهروندان نوشهری ، چالوسی و کلاردشتی دیدار چهره به چهره داشت و مسایل و مشکلاتشان را بررسی نمود.

دیدار مردمی و چهره به چهره مسئولان با مردم در راستای رفع مشکلات آنها رویکرد جدی دولت است و استاندار مازندران نیز بر این موضوع تاکید ویژه دارد.

مازندران ۲۲ شهرستان دارد که از این تعداد هفت شهرستان شامل رامسر ، تنکابن ، عباس آباد ، کلاردشت ، چالوس ، نوشهر و نور  در غرب استان قرار دارند.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن ۵۷۰ شهید در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم اسلام و انقلاب نموده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha