معاون استاندار همدان: فتنه‌گران جایی در دیار ملت امام حسین(ع) ندارند

همدان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی گفت: فتنه گران بدانند جایی در دیار ملت امام حسین(ع) ندارند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ «مهدی باب الحوائجی» در این پیام با گرامیداشت حماسه ۹ دی افزود: فرا رسیدن ۹ دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان که همواره در صحنه‌های انقلاب از پیشگامان حوزه بصیرت بودند و با تشخیص صحیح خوب از بد، هرگز راه حق و حقیقت را فراموش نکردند، تبریک می گویم.

وی اظهار داشت: ۹ دی بی شک یکی از روزهای پر معنویتی است که ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی در راهی که به رهبری امام خمینی(ره) آن پیر فرزانه، آغاز کردند و با راهبری حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ادامه دادند، رقم زدند تا جهان بداند خورشید حقیقت هرگز کم فروغ نمی ماند.

باب الحوائجی در این پیام آورده است: اینک که به فضل الهی به سالگرد غرورآمیز ۹ دی رسیدیم، واجب است که به شکرانه این نعمت خدادادی، حق و حقیقت را با صدایی رسا و گویا فریاد کنیم تا جهانیان بدانند ندای عدالت خواهی هرگز خاموش نخواهد شد و انقلاب اسلامی ایران سردمدار حرکتی است که پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی(ص) آغاز کردند و فرزندان بزرگوارش با خون پاک و مطهرشان آن را آبیاری کردند تا به شجره طیبه ای امروز تبدیل و پناهگاه و امید همه مستضعفان عالم شود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بدون تردید این راه ادامه دهنده مکتب عاشورایی است که عاشقان الهی در پیش گرفتند تا آن را به انقلاب بزرگ مهدی موعود؛ حضرت ولیعصر (عج) گره زده و خداوند را خشنود سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با اتکا و اتکال به خداوند متعال و با توسل و تمسک به ۱۴ خورشید تابنده، به دشمنان ولایت و نظام اسلامی فهماندند دسیسه‌های آنها نمی تواند مردم ایران عزیز اسلامی را از اهداف خود دور کند.

وی خاطرنشان کرد: ۹ دی آزمون الهی بود که ملت ایران با سربلندی از آن بیرون آمدند و خداوند عطیه عزت و استقلال را ارزانی آنها قرار داد، چنان که با قدرت در حال فتح دروازه‌های جهانی و خلق تمدن نوین اسلامی هستند.

باب الحوائجی افزود: ۹ دی فرصتی بود که ملت فهیم ایران که خود را ملت امام حسین علیه السلام و ملت شهادت می دانند ، نشان دهند به وعده راستین خداوند ایمان و اعتقادی راسخ دارند.

حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید و مردم در این حماسه انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با ولایت تاکید کردند.

نهم دی در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha