نمایشگاه اشتغال‌آفرینی کم‌سرمایه در شهرهای استان سمنان برپا می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: نمایشگاه اشتغال آفرینی" مهارت‌محور و کم‌سرمایه"، پس از تجربه موفق درسمنان، در دیگر شهرستان های استان برپا می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدحسین شاهچراغ عصر پنجشنبه به رسانه ها بیان کرد: نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت‌محور کم‌سرمایه‌بر با معرفی ۴۰ شغل مهارت محور با سرمایه کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال توسط مهارت‌آموختگان بخش دولتی و خصوصی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان  ۲۴ آذر۱۴۰۰ در پارک اقتصاد دیجیتال مرکز این استان برگزار شد. 

وی افزود: با توجه به تجربه موفق برگزاری این نمایشگاه در سمنان و بر اساس تصمیم ستاد برگزاری، مقرر شد به منظور بهره‌مندی سایر مردم استان، این نمایشگاه در شهرستان‌های دیگر استان سمنان نیز برپا شود.

شاهچراغ ادامه داد: روزهای ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه این نمایشگاه در شاهرود و ۲۱ و۲۲ دی‌ماه در دامغان و تا پایان سال در دیگر شهرستان های استان  برپا می شود. 

وی یادآورشد : به منظور آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به اقشار کم‌برخوردار، ۱۱ دی ماه دومین نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت‌محور کم‌سرمایه‌بر در ورزشگاه شهید بهشتی سمنان در ۲۷ غرفه  با حضور مهارت آموختگان برپا می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان همچنین خاطرنشان ساخت: علاوه بر این ۲۷ غرفه، کیو آر کد ۲۰ رشته و فرصت شغلیِ مهارت محور دیگر نیز در نمایشگاه با قابلیت مشاهده گواهینامه، ساعت آموزش، اطلاعات کامل محورهای آموزش هر رشته در دسترس بازدیدکنندگان است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha