۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84596859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرهای کوتاه چهارمحال و بختیاری

۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۳۳
کد خبر: 84596859
خبرهای کوتاه چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- امدادرسانی به کوهنورد آسیب‌دیده، امدادرسانی به اعضا یک خانواده در پی مسمومیت با گازمنوکسید کربن از جمله خبرهای کوتاه چهارمحال و بختیاری در ۱۰دی‌ماه است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری از تلاش هشت ساعته نجاتگران شهرستان بروجن برای نجات حادثه‌دیدگان سقوط در ارتفاعات کوه بلداجی خبر داد.

ایرج کیانی بروجنی روز جمعه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار نفر کوهنورد برای صعود به ارتفاعات منطقه بلداجی شهرستان بروجن سفر کرده ‌بودند، که یکی از آنها بر اثر سقوط در ارتفاعات این مصدوم شده بود که با تلاش هشت ساعته تیم کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن  صبح روز جمعه مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه به مرکز درمانی انتقال داده شد.

هلال احمر چهارمحال و بختیاری به ۶ هزار و ۶۶۹ نفر امدادرسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهامحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون امدادگران این جمعیت به ۶ هزار و ۶۶۹ نفر حادثه‌دیده در قالب ۵۴۶ عملیات امدادی در استان امدادرسانی کردند.

کیانی افزود: این امدادرسانی‌ها در قالب چهار حادثه زلزله، ۳۲۶ مورد حوادث جاده‌ای، ۵۸ مورد حوادث شهری، ۸۱ مورد امداد کوهستان، ۱۲ مورد حوادث ساحلی، هشت مورد حوادث آتش‌سوزی مرتع ، ۲۹ مورد حوادث سیل و آب گرفتگی، ۶۴ مورد حوادثی از قبیل طوفان، خدمات حضوری بود.

مسمومیت ۷ عضو یک خانواده با گاز مونوکسید کربن

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش امدادگران اورژانس هفت نفر از اعضای خانواده که با گاز مونوکسید کربن در بخش ناغان شهرستان کیار مسموم شده بودند، نجات یافتند و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از اورژانس ۱۱۵، محمد حیدری با اعلام این خبر افزود: حوالی ساعت پنج بامداد روز جمعه دهم دی‌ماه گزارش مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن هفت نفر از اعضای یک خانواده در روستای سرتنگ محمودی بخش ناغان شهرستان کیار به مرکز اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

حیدری افزواد: در این حادثه هفت نفر دچار مسمومیت شدند که پس از اقدامات درمانی امدادگران فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ و نیروهای هلال احمر در محل حادثه، آنان به بیمارستان امام جواد ناغان انتقال یافتند.

به گزارش ایرنا، شلمزار مرکز شهرستان کیار در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

در سالجاری بیش از ۱۰۰ نفر در استان دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند.

  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha