امام جمعه مهاباد: سردار سلیمانی طراح شکست های آمریکا در خاورمیانه بود

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از اسطوره های نظامی قرن معاصر و طراح اصلی شکست برنامه های آمریکا و حامیان آنها در جهان به ویژه خاورمیانه بود.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: شهید سلیمانی سردار مقاومت و معمار اصلی شکست های آمریکا در اجرای برنامه های منفعت طلبانه آمریکا در سراسر جهان بود که به چهره جهانی تبدیل شد.

وی ادامه داد: ملت ما برخوردار از فرماندهانی از خود گذشته و جان بر کف همچون شهید سلیمانی بوده و همین امر نیز جمهوری اسلامی را از سایر کشورها متمایز کرده است.

امام جمعه مهاباد با اشاره به  منش های اخلاقی سردار سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی، با وجود داشتن بزرگترین جایگاه نظامی در وصیت نامه خود تاکید کرده بود که از درج واژه های سردار و فرمانده امتناع و وی را سرباز و خادم مردم عنوان کنند.

ماموستا امامی، سادگی و دوری از تکبر را از الگوهای رفتاری شهید سلیمانی دانست و گفت: مسوولان نیز باید مراقب غرور و تکبر خود بوده و در نهایت اخلاص برای رفاه مردم و ارایه خدمات بیشتر به آنان تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته بصیرت نیز اظهار داشت: مردم ما در روز نهم دی نشان دادند که هر زمان نیاز به حضور آنان بوده برای حمایت از نظام و رهبری وارد صحنه خواهند شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۲ دی ماه به عنوان روز گمرک گفت: آذربایجان غربی دارای گمرک و پابانه های مهم مرزی بوده که در صورت توسعه معاملات بازرگانی و اقتصادی در آنها می توان زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم کرد.

امام جمعه مهاباد با قدردانی از تلاش های استاندار جدید در برقراری ارتباط دیپلماتیک با همسایه های غربی از جمله اقلیم کردستان عراق افزود: امیدواریم سفر هیات استانداری اربیل به استان ما و منعقد کردن تفاهم نامه در بخش های مختلف موجب رونق اقتصادی و جلوگبری از مهاجرت حوانان به خارح از کشور شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha