شهید سلیمانی آرمان‌ نظام و انقلاب را به کشورهای منطقه صادر کرد

گرگان - ایرنا - فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: اقدامات سردار سلیمانی و تبدیل تهدید داعش به فرصت برای مبارزه با استکبار، سبب صدور آرمان‌های انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه شد.

سردار علی‌ ملک‌شاهکوهی روز شنبه به مناسبت دومین سالگرد سپهبدشهید حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اظهار داشت: گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه سبب تشکیل گروه‌های زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق برای مقابله و مبارزه با داعش شد.

وی با اشاره به این که حاج قاسم همه توان خود را برای تحقق تمدن نوین اسلامی و پیاده‌سازی آرمان‌های انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا صرف کرد، بیان داشت: ایثار، مجاهدت و گذشت‌ شهید سلیمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه در عملیات‌های بیت‌المقدس، طریق‌القدس، والفجر هشت و آزادسازی خرمشهر بر کسی پوشیده نیست و وی پس از آن دوران، در جبهه جنوب شرقی کشور با اشرار و ضد انقلاب به مبارزه پرداخت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر این که شهید سلیمانی یکی از چهره‌های شاخص جهان اسلام بود، گفت: سردار سلیمانی قهرمان تمام عیار همه عرصه‌ها از دوران انقلاب اسلامی تا زمان شهادت بود.

ملک‌شاهکوهی اضافه کرد: شهید سلیمانی باید به خوبی برای نسل جوان معرفی شود تا به یک الگوی تمام عیار برای جوانان ایرانی و جوانان کشورهای منطقه تبدیل گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha