رسیدگی به پرونده تخلفات انتخاباتی اعضای شورای شهر رباط‌ کریم در دادگستری

تهران-ایرنا - پرونده تخلفات انتخاباتی برخی از اعضای شورای شهر شهرستان رباط کریم ، نصیر شهر و پرند در دادگستری شهرستان در دست بررسی و رسیدگی قرار گرفت. 

یک منبع آگاه شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید این مطلب گفت: در جریان انتخابات دوره ششم شورای شهر رباط کریم ، نصیر شهر و پرند از سوی برخی از نامزدهای شورا تخلفاتی به وقوع پیوست که پرونده آن در دادگستری مورد رسیدگی قرار گرفته است. 
وی با بیان اینکه در زمان حاضر پرونده اعضای فعلی شورای اسلامی شهر رباط کریم، نصیر شهر و پرند در دادگستری رباط کریم مورد رسیدگی قرار گرفته است ، افزود: عمده تخلفات این افراد تبلیغات غیر مجاز ،خرید و فروش آرا توسط اشخاص است. 
این منبع با اشاره به اخبار منتشر شده درفضای مجازی مبنی بر بازداشت یکی از اعضای شورا نیز گفت : امروز یکی از اعضای شورای شهر احضار و پس از بازجویی و با قرار کفالت آزاد  شد. 
وی با تاکید براینکه ملاک عمل به قانون است و باید قانون به درستی اجرا شود، اظهار کرد: به مرور برخی دیگر از اعضای متخلف نیز احضار می‌شوند و روند قانونی طی خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، پرونده تخلفات انتخاباتی اعضای شورای شهر رباط‌ کریم ، پرند و نصیر شهر در دست بررسی و تکمیل است و به مرور زمان برای مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha