عضو کانون آذربایجان‌غربی، برگزیده مهرواره "داستان آفرینش" شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: زهرا جباری، عضو مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه برگزیده مهرواره کشوری "داستان آفرینش" شد.

زهرا آبسوران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه، با داستان "باغ پرینوس ها و مادر میانجی" به این رتبه دست یافت.

وی اضافه کرد: دومین مهرواره داستان آفرینش که در مهر ۱۴۰۰ با انتشار فراخوان سراسری کار خود را آغاز کرده بود، در اولین روزهای زمستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: در پایان ۲ مرحله داوری و از میان ۵۴۴ اثر رسیده از سوی ۴۲۵ شرکت‌کننده از سراسر کشور، ۹۳ نفر از اعضای انجمن‌های نویسندگان نوجوان کانون به عنوان نفرات برگزیده این رویداد کشوری معرفی شدند.

آبسوران بیان کرد: به دلیل تداوم شیوع بیماری کووید ۱۹ شرایط برگزاری مهرواره به شکل حضوری و مراسم پایانی همچنان فراهم نیست ولی با ارسال هدایای فرهنگی و لوح سپاس از برگزیدگان قدردانی می‌شود.

همچنین همانند سومین مهرواره شعر آفرینش، در بخش جنبی دومین مهرواره داستان آفرینش نیز سه کارگاه تخصصی نقد داستان به صورت مجازی برای برگزیدگان این رویداد برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha