برگزیدگان فراخوان ادبی «من یک وجب از این خاکم» آذربایجان‌غربی معرفی شدند

ارومیه - ایرنا-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس برگزیدگان فراخوان ادبی «من یک وجب از خاکم» در استان معرفی شدند.

زهرا آبسوران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش داستان ساغر پاسیس از مرکز میاندوآب، نارین قادری از مرکز شماره ۲ مهاباد و ماری بل اصلان زایه کندی از مرکز شماره یک ارومیه رتبه برگزیده این فراخوان استانی را کسب کردند.

وی اظهار کرد: همچنین در بخش شعر نیز فاطمه زهرا غلام زاده از مرکز نقده، هلیا مامدی از مرکز شماره سه ارومیه و همراز میرابراهیمی از مرکز شماره ۲ ارومیه رتبه برگزیده این فراخوان ادبی در بخش شعر را به خود اختصاص دادند.

آبسوران ادامه داد: این فراخوان ادبی با هدف تحکیم وحدت ملی، تقویت حس دینی و ملی بین کودکان و نوجوانان و آشنایی با تاریخ و رشادت های هشت سال دفاع مقدس به همت واحد ادبی کانون استان منتشر شده بود.

به گزارش ایرنا، باتوجه به اینکه نقش آذربایجان غربی در دفاع مقدس بی نظیر بوده و دفاع مقدس این خطه از ایران اسلامی نه هشت سال بلکه فراتر از آن است؛ بنابراین بازخوانی و انتقال آن به نسل امروز رسالتی انکار ناپذیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha