استاندار خراسان رضوی: قیمت داروهای کرونایی و ذخایر دارویی کنترل شود

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی بر فعال‌تر شدن طرح شهید سلیمانی، مراقبت از قیمت داروهای کرونایی و سایر داروها و ذخایر دارویی استان تاکید کرد.

به گزارش روز شنبه استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: همچنین تاکید بر این است که در زمینه ذخایر دارویی و شبکه‌های توزیع و نظارت، سازوکارها مشخص شود تا بتوانیم شرایط عادی و خاص را مدیریت کنیم. 

وی ادامه داد: به رغم شیوع سویه جدید ویروس کرونا در برخی کشورها، از نظر نسبت ابتلا در کشور و استان وضعیت مناسبی داریم ولی این وضعیت شکننده است و باید مراقبت‌ها را بیشتر کنیم. 

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم دریافت دز سوم واکسن کرونا توسط شهروندان گفت: تزریق این واکسن در پیشگیری از ابتلا به ویروس اومیکرون بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به ضرورت کنترل مبادی ورودی استان افزود: کنترل این مبادی به ویژه مرزها باید با دقت انجام شود تا فرد آلوده‌ به استان وارد نشود. 

نظری همچنین بر افزایش ضریب واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس و کنترل این حوزه تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به مناسبت‌های پیش رو ادامه داد: باید از ظرفیت مساجد و هیات‌های مذهبی برای بازگویی و بازخوانی پروتکل‌های بهداشتی استفاده شود تا مراسم به نحو احسن و با رعایت اصول بهداشتی برگزار گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha