ولایت پذیری ویژگی برجسته مکتب حاج قاسم سلیمانی بود

کرج - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس استان البرز گفت: ولایت پذیری و ولایت مداری از ویژگی های برجسته مکتب حاج قاسم سلیمانی بود که این شهید والامقام از ولایت به صورت فعال دفاع می کرد.

سرهنگ احسان علیزاده روزیکشنبه در  مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن رضوان آموزش و پرورش شهرستان فردیس افزود: رهبر انقلاب از شهید حاج قاسم سلیمانی تعبیر به مکتب کردند ، بصیرت، مقاومت و ولایت پذیری حاج قاسم در راه اسلام و قرآن موجب ماندگاری او در دل تاریخ شد.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی در دیدار با علما و بزرگان می فرماید حضرت آیت الله خامنه ای را مظلوم و تنها می بینم او را یاری کنید یعنی به علما می گوید که رهبری را یاری کنید.

وی به مولفه دیگر مکتب شهید سلیمانی توحید و خدامحوری اشاره کرد و گفت:  حاج قاسم سلیمانی با شجاعت و بی پروایی به دل دشمن می رود،  با داعش می جنگند و ترسی به  دل  راه نمی دهدزیرا قلبش آرام به یاد خداوند است.

علیزاده گفت: حاج قاسم سلیمانی تربیت شده  اسلام ناب و امام روح الله است؛  همان اسلامی که ظلم ستیز ،استکبار ستیز  و حامی مظلوم است،  ترس از آدم ها ندارد چون با کس دیگه ای معامله کرده است.

 فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس افزود: معنویت و ارادت به اهل بیت(ع) حاج قاسم فاطمی بود.

علیزاده یکی دیگر از ویژگی های حاج قاسم سلیمانی اخلاص در عمل مطرح کردو  اظهار داشت:  این شهید والامقام از تربیت شدگان مکتب اسلام ناب محمدی است و حاج قاسم  برهم زننده نقشه آمریکا در غرب آسیا بود .

فرمانده سپاه فردیس گفت: علیرغم ادعاهایی که رسانه های دنیا دارند مبنی بر آزادی بیان نتوانستند عکس سردار دلها را تحمل کنند اما بدانند در سالگرد شهادت حاج قاسم در ایتالیا حدود ۶ هزار بنر در میدان زده شد و حدود ۵۷۰ مراسم برای حاج قاسم سلیمانی در آمریکا گرفته شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha