۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 1371
کد خبر: 84600285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷ طرح آبرسانی طی ۹ ماه در اردستان اجرا شده است

کاشان - ایرنا - مدیر اداره آب و فاضلاب اردستان از اجرای ۲۷ طرح آبرسانی در ۹ ماهه سال جاری با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان از محل اعتبارات آب و فاضلاب و ‌مشارکت مردم در این شهرستان خبر داد.

رضا دهقانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: توسعه، اصلاح و تعویض شبکه انتقال آب شهر اردستان به طول نزدیک به ۱۴ هزار متر همراه با نصب تمامی انشعاب های مورد نیاز اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: اصلاح شبکه آب روستاهای بخش مرکزی شامل کهنگ، قهساره، جنبه، ومکان و روستای پنج به طول ۱۷ هزار و ۱۰۰ متر همراه‌ با نصب تمامی انشعاب‌ها از دیگر اقدام‌های انجام شده در سال جاری است.

مدیر اداره آب و فاضلاب اردستان اضافه کرد: اصلاح شبکه آب شهر زواره به طول سه‌هزار متر همراه با نصب انشعاب‌های مورد نیاز و اصلاح شبکه آب روستای تلک‌آباد به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر با نصب انشعاب ها از فعالیت‌های انجام‌شده در بخش زواره است.

دهقانی اظهار داشت: توسعه و اصلاح شبکه آب شهر مهاباد به طول یک‌هزار و ۹۰۰ متر همراه با انشعاب‌های لازم و توسعه خط انتقال مجتمع سرهنگچه‌ با هفت روستا در دهستان همبرات به صورت امانی از اقدام‌های انجام‌شده در بخش مهاباد است.

وی اضافه کرد: انجام عملیات ژئوفیزیک برای مکان‌یابی چاه مجتمع همبرات، مکان‌یابی چاه شماره سه اردستان، نصب و راه‌اندازی دستگاه الکترولیز نمک طعام و حفر و تجهیز چاه شماره چهار آب شرب روستای نیسیان نیر در سال جاری انجام شده است.

مدیر اداره آب و فاضلاب اردستان گفت: آماده‌سازی و نصب مخزن پیش ساخته‌ ۲۰۰ متر مکعبی آب شرب روستای سفیده با ۲۴۱ مشترک، برق‌رسانی و تجهیز چاه آب شرب مجتمع موغار، نصب الکتروپمپ سطحی و عمودی ایستگاه پمپاژ مجتمع هفت روستایی هندوآباد از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در ۹ ماهه امسال بوده است.

دهقانی با بیان اینکه علاوه بر شهرهای اردستان، زواره و مهاباد، در مجموع ۱۰۸ روستا با جمعیت افزون بر ۱۵ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار مشترک زیر پوشش آبرسانی شهرستان است، افزود: اکنون ۵۷ روستا به وسیله سه دستگاه تانکر آبرسانی می‌شود.

شهرستان اردستان با افزون بر۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده و دارای افزون بر ۲۶ هزار فقره انشعاب آب شرب و افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ فقره انشعاب فاضلاب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha