یاد حاج قاسم سلیمانی با شهادتش ماندگار شد

مشهد- ایرنا- رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان خراسان رضوی گفت: آمریکا با قصد نابودی سردار سلیمانی وی ترور کرد اما غافل از اینکه یاد وی با شهادتش ماندگار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد مهدوی‌نسب روز دوشنبه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: یاد این شهید تا ابد در دل‌های مؤمنان باقی می‌ماند و حضور انبوه مردم در تشییع پیکر این سردار که در طول تاریخ بی‌سابقه بود این امر را به اثبات می‌رساند.

وی ادامه داد: حضور مردم در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی نشان داد که مردم نسبت به خادمین خود و کسانی که به آن‌ها خالصانه خدمت می‌کنند عنایت داشته و آن‌ها را دوست دارند.

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان خراسان رضوی گفت: با شهادت سردار سلیمانی دشمنی آمریکا با ما برای همگان اثبات شد. 

وی با بیان اینکه یکی از اثرات بسیار مهم شهادت سردار سلیمانی آشنایی جوانان با جنبه‌های شخصی، زندگی خانوادگی و عملیات نظامی ایشان بود افزود: سردار سلیمانی دارای روحیه بسیار شجاعانه و در عین‌ حال علوی بود و به حکم انسان بودن چتر حمایتی وی برای تمام مسلمانان و غیرمسلمانان و برای همه انسان‌ها باز بود و نسبت به مسیحیان و اهل تسنن شفقت و مهربانی داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی‌ نسب ادامه داد: شهید سلیمانی همه جا را جبهه خدمت می دانست و خدمات بسیار در کرمان و در مناطق محروم خوزستان و سیستان‌ و بلوچستان و دیگر مناطق کشور انجام داد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد پس از شهادت سردار سلیمانی به عنوان اولین مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی نام خود را از مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی به مجتمع سردار شهید قاسم سلیمانی تغییر داد و اولین دانشگاهی بود که این کار را انجام داد.

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان خراسان رضوی افزود: همچنین سردیس سردار شهید سلیمانی در سردر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نصب شد.

وی ادامه داد: همچنین در یادبود سردار دل‌ها، محفل انس با قرآن را در دانشگاه برگزار می‌کنیم و مراسم ایام فاطمیه نیز با یاد و محوریت سردار دل‌ها در این دانشگاه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha