باشگاه آذرباتری ارومیه به فدراسیون والیبال اعتراض کرد

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل باشگاه آذرباتری ارومیه گفت: نامه اعتراض رسمی باشگاه را در خصوص اشتباهات داوران به فدراسیون والیبال ارسال کرده ایم.

آیدین وحدت طلب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نامه اعتراضی درخصوص قضاوت داور بازی روز یکشنبه با فولاد سیرجان ایرانیان و همچنین بازی نیم فصل نخست با راه یاب ملل مریوان بوده است.

وی اضافه کرد: در اعتراض خود به فدراسیون والیبال اعلام کرده‌ایم که باتوجه به قضاوت مهدی نویدی در دیدار با تیم فولاد سیرجان ایرانیان و همچنین تکرار این موضوع در بازی نیم فصل اول آذرباتری در مقابل راه‌یاب ملل مریوان، این باشگاه اعلام می‌دارد در صورتی که برای قضاوت بازی‌های این تیم از آقای مهدی نویدی استفاده شود، به هیچ عنوان وارد زمین مسابقه نخواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه آذرباتری ارومیه ادامه داد: این باشگاه تمام تلاش خود را برای دفاع از حقوق والیبال ارومیه و این باشگاه انجام خواهدداد.

یکشنبه /۱۲ دی‌ماه/ در نخستین هفته دور برگشت لیگ برتر والیبال، تیم آذرباتری ارومیه در خانه ۳ بر یک مقابل فولاد سیرجان ایرانیان شکست خورد تا با ۳ برد و ۱۰ باخت همچنان در انتهای جدول باقی بماند.

نماینده ارومیه در هفته چهاردهم لیگ برتر روز چهارشنبه میزبان تیم مس رفسنجان خواهدبود.

هم اکنون تیم‌های سپاهان اصفهان، شهرداری ارومیه و پیکان تهران در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha