۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۴
کد خبر: 84602083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از چهار هزار دستگاه رمز ارز در شهرستان پاکدشت

تهران- ایرنا- مدیر برق منطقه پاکدشت از کشف و توقیف چهار هزار و ۱۰۰ دستگاه ماینر در ۸۴ مزرعه در این شهرستان خبر داد و گفت: پاکدشت در مبارزه با استخراج غیرقانونی رمز ارز در استان تهران پیشتاز است.

حمیدرضا نادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استخراج رمز ارز تنها به پاکدشت محدود نمی‌شود و با بازرسی مداوم، با هرگونه اقدام غیرقانونی برخورد شود.

وی اظهار داشت: وجود شبکه‌ گسترده برق و در دسترس بودن آن، امکان استفاده غیرمجاز از دستگاههای رمز ارز را برای سودجویان فراهم می‌کند.

وی گفت: پایین بودن تعرفه مصرف برق در حوزه صنعت و کشاورزی باعث می‌شود تا افراد سودجو، به استفاده غیرمجاز از این اشتراکات ترغیب شوند.

نادری تصریح کرد: فعالیت دستگاه‌های رمز ارز، علاوه بر هدررفت انرژی، بار زیادی را به شبکه به ویژه در زمان اوج مصرف وارد می‌کند از این رو، مردم نیز باید نسبت به مصارف غیرمجاز حساسیت بیشتری داشته باشند.

مدیر منطقه برق پاکدشت افزود: همکاری مردم و سازمان‌های اجرایی در کشف و جلوگیری از فراگیر شدن استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج کننده رمز ارز (بیت کوین) بسیار موثر است و از شهروندان درخواست می‌شود تا در صورت مشاهده هرگونه مصرف غیرمجاز و مشکوک، مراتب را از طریق شماره ۰۲۱۳۶۰۲۵۳۰۲ واحد بازرسی اداره برق شهرستان پاکدشت گزارش دهند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha