شهرداری بندرعباس سه امتیاز از دیدار با تیم ایران جوان بوشهر گرفت

بندرعباس- ایرنا- در هفته هشتم از مسابقه‌های فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر سه شنبه شهرداری بندرعباس با نتیجه ۲ بر صفر تیم ایران جوان بوشهر در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس را شکست داد و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، در نیمه نخست ۲ تیم سعی کردند یکدیگر را بیشتر شناخته و حمله هایی روی دروازه یکدیگر خلق کردند و تیم شهرداری بندرعباس تلاش بیشتری برای رسیدن به گل داشت.
شاگردان خلیفه اصل در تیم شهرداری به دلیل میزبان بودن سعی بیشتری برای ایجاد موقعیت داشتند که با از دست دادن چند موقعیت گلزنی در دقیقه پایانی نیمه نخست فرار، هادی دهقانی و ارسال توپ روی دروازه حریف با ضربه خوب ایمان شوریابی دروازه مهمان را باز کرد و با پیروزی به رختکن رفت.
درنیمه دوم نیز تیم شهرداری بهتر ظاهر شد و هادی دهقانی بهترین بازیکن میدان در دقیقه ۷۹ با توپ ربایی و ضربه زمینی گل دوم  تیمش را به ثمر رساند. 
تیم شهرداری بندرعباس با زدن گل دوم با دفاع جانانه توانستند از گل های زده خود به خوبی حفاظت کرده و سه امتیاز این دیدار را به ذخیره های خود اندوخته کنند.
در این دیدار احمد راهرو بازیکن تیم ایران جوان بوشهر در دقیقه ۷۳ با دریافت کارت قرمز از داور بازی از زمین اخراج شد.
داوران این دیدار سعید وطن پرستان ، حسین دهقان نیری، ابوالفضل جعفر پور و بهنام جعفری بودند.
به گزارش ایرنا، دراین دیدار که در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد، قبل ازآغاز بازی از سوی باشگاه شهرداری بندرعباس و هیات فوتبال استان هرمزگان و به منظور تجلیل از مقام والای شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی بازیکنان ۲ تیم و داوران با اهدای شاخه های گل-  یاد وخاطره رشادت این شهید والامقام را زنده داشتند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha