۹۷ درصد پرونده های وارده به تعزیرات خراسان شمالی مختومه شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: ۶ هزار و ۲۴۸ پرونده در ۹ ماهه سالجاری به بخش اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان وارد و ۶ هزار و ۶۶ پرونده معادل ۹۷ درصد مختومه شد.

سیدجواد سیدالموسوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد از پرونده ها در سه حوزه قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان و کالا و خدمات رسیدگی شد و متخلفان به پرداخت بیش از ۷۲۱ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت پنج هزار و ۲۴۳ پرونده در بخش کالا و خدمات، ۹ هزار و پنج پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۱۰۰ پرونده در بخش بهداشت و درمان وارد تعزیرات حکومتی خراسان شمالی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی افزود:متخلفان بیش از ۴۷ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال در بخش کالا و خدمات، ۶۷۲ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال در بخش قاچاق کالا و ارز و مابقی نیز در بخش بهداشت و درمان به جریمه نقدی محکوم شدند.

به گفته وی؛ همچنین در این مدت ۶ هزار و ۲۱۰ مورد بازرسی از مراکز تولیدی و صنفی خراسان شمالی با همکاری سایر دستگاه های ذیربط انجام شد.

سیدالموسوی با بیان اینکه تعزیرات خراسان شمالی با برنامه ریزی های انجام شده سعی در ارتقای سطح کیفی گشت های مشترک دارد، گفت: بیشترین تخلفات این مدت مربوط به قاچاق کالا و ارز، درج نکردن قیمت و گرانفروشی بوده است.

حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی فعالیت می کنند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha