نمایشگاه فرهنگی هنری "سردار دل‌ها" در ملایر گشایش یافت

همدان- ایرنا- نمایشگاهی از آثار خطاطی و نقاشی مرتبط با بیانات شهید حاج قاسم سلیمانی تحت عنوان "سردار دل‌ها" به مناسبت دومین سالگرد شهادت این سرباز سرافزار اسلام و ولایت، عصر چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر گشایش یافت.

به گزارش ایرنا؛ امام جمعه ملایر در آیین گشایش نمایشگاه سردار دل‌ها، اظهار داشت: سردار سلیمانی یک مکتب بزرگ بود که به واسطه ویژگی های بارز اخلاقی و رفتاری محبوب همگان شد.

حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" با بیان اینکه سردار سلیمانی در دفاع از ولایت اهل مماشات نبود، افزود: سردار سلیمانی الگویی برای همگان بود که باید با تاسی از مکتب و منش این شهید بزرگوار در مسیر حفاظت و حراست از نظام و آرمان های والای انقلاب کوشا باشیم.

امام جمعه ملایر ولایت‌پذیری، روحیه جهادی، مردم‌داری، شجاعت و امید را از جمله ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی برشمرد و ادامه داد: دشمنان باید بدانند که مکتب و راه حاج قاسم تداوم دارد.

حجت الاسلام برقراری گفت: شهادت تنها راه سعادت سردار سلیمانی بود که این راه و منش را از مکتب امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب کسب کرده بود.

نمایشگاه فرهنگی هنری "سردار دل‌ها" در ملایر گشایش یافت

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز در این آیین با اشاره به ابعاد وجودی و معنوی سردار سلیمانی، اظهار داشت: بزرگداشت سردار دل‌ها نباید محدود به یک روز و یک هفته شود.

حجت الاسلام "طالب ترکاشوند" افزود: در نمایشگاه سردار دل‌ها ۳۰ اثر از هنرمندان انجمن خوشنویسان ملایر با موضوع بیانات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و طراحی منقش به تصویر این شهید والامقام ارائه شده است.

به گزارش ایرنا؛ نمایشگاه سردار دل‌ها به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر آماده بازدید عموم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha