۱۶ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 84604509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع بزرگ فاطمیون در کیش برگزار شد

۱۶ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۶
کد خبر: 84604509
اجتماع بزرگ فاطمیون در کیش برگزار شد

کیش - ایرنا - آیین اجتماع بزرگ فاطمیون به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) روز پنجشنبه در جزیره کیش با مشارکت عزاداران مختلف برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه کیش در جمع عزادران فاطمی این جزیره با بیان اینکه زندگانی حضرت زهرا (س ) سرشار از خیر و برکت اظهار داشت: زندگانی این حضرت کوتاه ولی نه تنها برای مسلمانان بلکه برای بشریت سرشار از خیر و برکت است.

حجت الاسلام احمد حسن زاده افزود: حضرت زهرا(س ) کمالات و فضایل  بی شماری دارند که ایثار و فداکاری در راه ولایت از ویژگی های  بارز ایشان است و در این راه نیز به شهادت رسید.

وی یادآور شد: اگر در آن زمان مسلمانان به توصیه های  بانوی عصمت و طهارت گوش فرا  می دادند، وضعیت مسلمانان اکنون طور دیگری بود و استکبار نیز به راحتی  نمی توانست با پاره پاره کردن و تفرقه انداختن بین مسلمانان دست به چنین رفتارهای ناجوانمردنه ای  بزند.

 عزداران فاطمی جزیره کیش ابتدا با حضور در میدان المپیک تجمع کردند و سپس با راهپیمایی و عزداری به محل مصلا این جزیره حرکت کردند؛ راهپیمایی عزاداران فاطمی این جزیره همراه مداحی در سوگ شهادت این بانوی اسوه بود و کیشوندان حاضر در این راهپیمایی در طی مسیر به سینه زنی پرداختند.

در نهایت عزاداران فاطمی در مصلا جزیره با رعایت پروتکل های بهداشتی به تجمع پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha