پوشش اینترنت مسیر تهران- مشهد با ۴۰ میلیارد ریال در محدوده سمنان بهبود یافت

سمنان- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: توسعه و بهبود پوشش شبکه و فناوری اینترنت نسل ۳ و ۴ همراه اول در مسیر تهران - مشهد در حوزه این استان با هزیه اعتبار ۴۰ میلیاردریال محقق شد.

به گزارش ایرنا، مجید دارایی روز شنبه به رسانه ها بیان کرد:  چهار سایت BTS همراه اول با تکنولوژی‌های به روز مخابراتی و ارتباطی با هدف بهبود پوشش آنتن‌دهی و دسترسی به اینترنت پرسرعت در جاده تهران - مشهد و نواحی اطراف سایت در راستای توسعه متوازن ارائه خدمات ارتباطی نصب و راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به مطلوب بودن وضعیت پوشش آنتن‌دهی همراه اول در مناطق شهری، روستایی و مسیرهای جاده‌ای و ریلی استان سمنان افزود: در راستای بهبود وضعیت پوشش آنتن‌دهی در جاده‌های اصلی استان با بررسی‌کارشناسان حوزه ارتباطات سیار مخابرات منطقه سمنان و پس از مکان‌یابی مناسب، نصب و راه‌اندازی چهار سایت BTS همراه اول در سعیدآباد سرخه، شهید تیموری میامی، سیمرغ سمنان و قدرت‌آباد دامغان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شد.

دارایی ادامه داد: با نصب و راه‌اندازی این سایت‌ها، علاوه بر توسعه پوشش اینترنت نسل ۳ و نسل ۴ تلفن همراه، بهبود قابل ملاحظه‌ای در پوشش آنتن‌دهی و ظرفیت مکالمه همراه اول در این مناطق و محدوده‌ی اطراف فراهم شد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان خاطرنشان کرد: با تأمین تجهیزات از سوی شرکت ارتباطات سیار، تداوم توسعه پوشش شبکه همراه اول در استان سمنان محقق می شود./

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha