۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۴۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84606429
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: جریان انقلابی اهل سنت در کردستان تقویت می‌شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: بنده به عنوان یک رسالت نانوشته برای خود، معتقدم باید جریان انقلابی به ویژه اهل سنت در استان برای مدیریت‌های مختلف تقویت شود، چراکه نوعی خدمت به نظام است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر شنبه در گردهمایی بزرگ یاوران ولایتمدار دولت مردمی در سنندج با بیان اینکه اعمال سلیقه در مدیریت‌ها نباید جایی داشته باشد، اظهار داشت: نباید در خدمت به مردم بر تفاوت ها تاکید کرد، همچنانکه هدف ما عدالت ورزی است، ضمن اینکه کردستان مظهر اتحاد و برادری بوده و مقوله‌ای به نام شیعه و سنی مانعی برای حفظ انسجام نشده است.

وی با بیان اینکه برخی مسائل مطرح شده در رسانه‌های معاند هیچ ارتباط و مصداقی در کردستان ندارد، افزود: کسانی که دنبال ایجاد تفرقه در استان هستتد، بدانند گول خورده اند و مسیر را به درستی طی نکرده‌اند، ضمن اینکه ما سرگرم بازی‌های رسانه‌ای نمی‌شویم.

استاندار کردستان از شروع بکار دولت انقلابی در گام دوم انقلاب به عنوان یک نقطه عطف و عزیمت نام برد و اضافه کرد: اگر به درستی و با دقت بیانیه گام دوم انقلاب و فرموده‌های رهبری را مطالعه کنیم، قطعا نکات فراوانی از آن قابل استخراج بوده و به نگاه تیزبین و بصیرت رهبر معظم انقلاب پی خواهیم برد.

زارعی کوشا بر لزوم عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب در کردستان و شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیریت‌های گذشته در استان تاکید کرد و گفت: بی‌انصافی است اگر بگوییم در استان کاری انجام نشده است، چراکه کردستان امروز با کردستان ۴۲ سال پیش از آسمان تا زمین تفاوت دارد و باید قدردان تلاش دولت‌های گذشته بود.

وی یکی از نقاط ضعف در استان را مظلوم واقع شدن جریان انقلاب در مدیریت ها عنوان کرد و ادامه داد: اکنون نیاز است جوان گرایی و کادرپروری در مدیریت ها مورد توجه قرار گیرد، موضوعی که در دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت و بسیار هم جوابگو بود، به طوریکه به واسطه حضور جوانان انقلابی و مدیریت آنان در جبهه‌ها،  یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد.

استاندار کردستان خواستار همراهی و مشورت نیروهای انقلابی برای مدیریت و ارائه خدمات بهتر به مردم شد و اضافه کرد: به واسطه شرایط اقتصادی و معیشتی موجود، فرصت ها کم است و باید سریع برای رفع مشکلات گام برداریم اما در برخی موارد تصمیم گیرنده نهایی و منحصر به فرد نیستیم.

زارعی کوشا با بیان اینکه باید واقعیت‌ها را مد نظر داشت، افزود: گاهی فضای رسانه‌ای موضوعاتی را برجسته می کند که خیلی هم صبغه مردمی و انقلابی ندارد.

وی با اشاره به اینکه قرار است به سرعت روی موضوعات اصلی کردستان متمرکز شویم، گفت: برای مردم فرقی ندارد چه کسی مدیر باشد بلکه مهم خدمت درست است و باید مسیر برای توسعه استان و رفاه مردم تسهیل شود.

استاندار کردستان به تلاش برای شناسایی افراد توانمند جهت مدیریت در دستگاه های مختلف اشاره کرد و افزود: بنای ما انتخاب مدیرانی شایسته، انقلابی، توانمند و سالم است تا بتوانند در استان تحول ساز باشند.

زارعی کوشا با بیان اینکه دنبال تصمیم گیری های احساسی در زمینه انتخاب مدیران نیستیم، یادآور شد: در همین ۲ ماه گذشته کارهای خوبی صورت گرفته و به واسطه تغییر مدیران، توقفی در خدمت به مردم وجود نداشته است، همچنانکه در سفر وزیر نیرو ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام طرح های آبرسانی مصوب شد که کار بسیار بزرگی بود.

وی بر لزوم رساندن استان به جایگاه مناسبی از لحاظ اقتصادی طی ۲ سه سال آینده تاکید کرد و از شروع بکار ایجاد منطقه آزاد مریوان و بانه طی ۲ هفته آینده خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha