۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲
کد خبر: 84675710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتباع غیرمجاز افغان در کهریزک بازداشت شدند

۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲
کد خبر: 84675710
اتباع غیرمجاز افغان در کهریزک بازداشت شدند

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: محل اختفای اتباع غیر مجاز افغان در کهریزک تهران با رصدهای اطلاعاتی پلیس شناسایی و تعدای از این افراد بازداشت شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس شهرری،سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز سه‌شنبه افزود: با اقدامات اطلاعاتی کلانتری ۱۷۰ پس از هماهنگی‌های قضایی در یک عملیات ضربتی ۲۰ نفر اتباع غیرمجاز و یک نفر قاچاقچی بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ادامه داد: ۲ سارق موبایل قاپ نیز پس از سرقت با اقدامات ضربتی تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۰ کهریزک دستگیر و متهمان در تحقیقات انجام شده به سه فقره سرقت در کهریزک اعتراف و تاکنون ۲ شاکی متهمان را شناسایی کردند.

جلیلیان از دستگیری ۲ سارق زن و مرد که با خودروی مسروقه لوازم خودروهای محدوده شهرری را سرقت می‌کردند خبر داد و گفت: در تحقیقات انجام شده توسط تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری مشخص شد متهمان خودرو را پنج روز پیش از کیانشهر به سرقت برده‌اند و به سه فقره سرقت لوازم خودرو با اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری ۲ سارق لوازم خودرو دیگر توسط تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان افزود: در بازدید از مخفیگاه سارقان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف و در این رابطه پنج مالباخته در بازدید از اموال مکشوفه لوازم سرقت شده خود را شناسایی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha