۲۳ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳
کد خبر: 84611865
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کیشوندان سهم ۵۵ درصدی از مقصران تصادف های کیش دارند

کیش - ایرنا - رییس پلیس راهور کیش از توقیف ۱۵۷ دستگاه خودروی متخلف در جزیره کیش خبر داد و گفت: کیشوندان سهم ۵۵ درصدی از علت وقوع تصادف‌هات این جزیره دارند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی توانگر روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: به منظور حفظ فرهنگ ترافیک در جزیره کیش، همواره اجرای سلسله برنامه های میدانی با هدف فرهنگ سازی بخش اصلی اولویت های کاری پلیس راهور بوده و برنامه های خوبی اجرا شده و در حال اجرا است.
وی افزود: پلیس راهور کیش از ابتدای دی ماه با اجرای طرح های مهار تخلف های ترافیکی و برخورد با رانندگان متخلف،  ۱۱۰ فقره تخلف حادثه ساز شامل سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی ثبت و اعمال قانون و در همین رابطه ۱۵۷ دستگاه خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.
سرهنگ توانگر با بیان اینکه کیشوندان سهم ۵۵ درصدی از علت وقوع تصادف در جزیره کیش را دارند اضافه کرد: فرهنگ ترافیک به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری همواره مورد توجه گردشگران بوده و ساکنان کیش نقش مهمی در حفظ و ارتقا این جاذبه دارند که درخواست می گردند بیش از پیش مقررات رانندگی را رعایت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha