۲۵ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۱۵
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84614427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بلندقامتان کردستان مهام تهران را شکست دادند

۲۵ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۱۵
کد خبر: 84614427
بلندقامتان کردستان مهام تهران را شکست دادند

سنندج- ایرنا- بلندقامتان تیم تیروژ حیات کردستان امروز در سومین بازی خود از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور توانستند تیم مهام تهران را شکست دهند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های تیروژ حیات کردستان و مهام تهران شامگاه شنبه در سالن آزادی سنندج به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کردستان موفق شد با نتیجه ۸۳ به ۷۴ پیروز میدان شود.

در کوارتر اول، تیم کردستان به صورت نسبی تیم برتر میدان بود اما در نهایت این تیم مهام تهران بود که در پایان، کوارتر را با نتیجه ۲۳ به ۲۱ به نفع خود به پایان رساند.

در کوارتر دوم، تیم مهام با چندین پرتاب سه امتیازی اختلاف امتیازی خود را با تیم تیروژ حیات بیشتر کرد و علیرغم تلاش کردستان برای جبران امتیازهای از دست رفته باز هم این تیم مهام بود که با امتیاز ۴۴ به ۳۴ برتری را از آن خود کرد و ۲ تیم به استراحت بین دو نیمه رفتند.

در کوارتر سوم تیم تیروژ حیات توانست امتیازهای از دست رفته خود را جبران کند و با پیشی گرفتن از تیم میهمان خود مهام، با نتیجه ۶۰ به ۵۹ این کوارتر را به پایان رساند.

در کوارتر چهارم باز هم تیروژ حیات کردستان تیم برتر میدان بود و در نهایت این بازی را با نتیجه ۸۳ به ۷۴ به نفع خود به پایان رساند.

تیم تیروژ حیات کردستان در آخرین بازی خود از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور از ساعت ۱۷ روز یکشنبه در سالن آزادی سنندج به مصاف تیم خانه بسکتبال خرم آباد می رود.

سهند ساعدپناه، کیان اکرمی، سینا علی زاده، بهیاد رحیمی، سهند خادم نامداری، دیلان حیدری، هیمن احمدی، ارکیا هدایت نسب، ارشاد وکیلی، زرتشت جابری، آلان صدقی و حمید شریفی بازیکنان تیم تیروژ حیات کردستان را به سرمربیگری رامین احمدیان تشکیل می دهند.

تیم تیروژ حیات کردستان در گروه (A) رقابت ها با تیم‌های مهام تهران، خانه بسکتبال کرمانشاه، خانه بسکتبال خرم آباد و خانه بسکتبال اسدآباد همدان هم گروه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha