۲۶ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۳۳
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84615748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیروژ حیات کردستان خانه بسکتبال خرم آباد را با شکست بدرقه کرد

سنندج- ایرنا- بلندقامتان تیم تیروژ حیات کردستان امروز در مصاف با تیم خانه بسکتبال خرم آباد برتری را از آن خود کردند.

به گزارش ایرنا، تیم تیروژ حیات کردستان شامگاه یکشنبه در آخرین بازی خود از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور در سالن آزادی سنندج به مصاف تیم خانه بسکتبال خرم آباد رفت و توانست میهمان خود را با نتیجه ۹۱ به ۷۷ با شکست بدرقه کند.

در کوارتر اول، تیم کردستان به صورت نسبی تیم برتر میدان بود و با نتیجه ۲۲ به ۱۶ به نفع خود کوارتر را به پایان رساند.

در کوارتر دوم، تیم تیروژ حیات باز هم تیم برتر بود و با اختلاف ۱۵ امتیازی و نتیجه ۴۸ به ۳۳ برتری را از آن خود کرد و ۲ تیم به استراحت بین دو نیمه رفتند.

در کوارتر سوم، تیم کردستان توانست اختلاف امتیازی خود را با تیم خرم آباد بیشتر کند و این کوارتر را نیز با نتیجه ۷۵ به ۵۳ به نفع خود به پایان رساند.

در کوارتر چهارم هم تیم تیروژ حیات کردستان همچنان به برتری خود ادامه داد و در نهایت با امتیاز ۹۱ به ۷۷ تیم پیروز این بازی بود.

سهند ساعدپناه، کیان اکرمی، سینا علی زاده، بهیاد رحیمی، سهند خادم نامداری، دیلان حیدری، هیمن احمدی، ارکیا هدایت نسب، ارشاد وکیلی، زرتشت جابری، آلان صدقی و حمید شریفی بازیکنان تیم تیروژ حیات کردستان را به سرمربیگری رامین احمدیان تشکیل می دهند.

نتایج تیم کردستان راضی کننده بود

سرمربی تیم تیروژ حیات کردستان در پایان این بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: علیرغم اینکه تیم ما بازی‌های تدارکاتی کمی داشت و یک تیم جوان را در این بازی‌ها به میدان آورده بودیم اما با شرایط خوبی این دور از مسابقات را به اتمام رساندیم و نتایج تیم ما راضی کننده بود.

رامین احمدیان افزود: امروز ما در بازی آخر مقابل خرم آباد بیشتر از جوانانمان بهره گرفتیم که خوشبختانه آنها هم به خوبی بازی کردند و توانستند نتیجه را با برد به پایان برسانند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام فدراسیون بسکتبال دور بعدی بازی‌ها از چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: از فردا تمرینات خود را دوباره شروع می‌کنیم و سعی خواهیم کرد باز هم میزبانی حداقل یک دور از مسابقات را از آن خود کنیم.

تیم تیروژ حیات کردستان در مجموع چهار بازی خود در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور در سالن آزادی سنندج سه برد و یک باخت داشت و در مجموع رفت و برگشت به عنوان تیم دوم گروه خود به دور بعدی مسابقات راه یافت.

تیم تیروژ حیات کردستان در گروه (A) رقابت ها با تیم‌های مهام تهران، خانه بسکتبال کرمانشاه، خانه بسکتبال خرم آباد و خانه بسکتبال اسدآباد همدان هم گروه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha