۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84614751
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۰۰ ورزشکار همدانی در مسابقات "قهرمان من" شرکت کردند

همدان- ایرنا- شهردار منطقه یک همدان از برگزاری مسابقات ورزشی "قهرمان من" به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با هدف تبیین شخصیت و جوانمردی این شهید والامقام با حضور ۲۰۰ ورزشکار خبر داد.

«حامد جلیلوند» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات ورزشی شامل فوتسال و شنا است و با هدف ترغیب افراد جامعه به ورزش، ایجاد شور و نشاط و بهبود سلامتی و ارتقای نشاط اجتماعی است در حال برگزاری است.

وی با اشاره به راه اندازی پویش بزرگ "قهرمان من" که از ابتدای دی ماه آغاز شده افزود: این پویش در زمینه های مختلفی چون برگزاری مسابقات وصیت نامه سردار دلها، نقاشی کودک و نوجوان، برگزاری مسابقات ورزشی، تقدیر از خانواده های شهدا و جانبازان مدافع حرم و اهدا کمک های مومنامه به اقشار نیازمند فعالیت داشته است که با استقبال چشمگیر شهروندان مواجه شد.

شهردار منطقه یک همدان تصریح کرد: هر یک از زمینه های این پویش شامل اقشار متفاوتی از جامعه می شود و استفاده از سنین و علایق مختلف جامعه در این پویش تاثیرگذاری این برنامه ها را دوچندان کرده است.

جلیلوند با اشاره به محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی در بین تمامی اقشار جامعه اظهار داشت: جوانمردی و شخصیت بزرگی که این شهید داشته باید در ابعاد مختلف تبیین و آموزش داده شود و پویش "قهرمان من" فرصتی را ایجاد کرد تا این امر مهم صورت گیرد.

وی حاج قاسم سلیمانی را نماد انسان تراز اول انقلاب و جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: وجود افرادی که با جان فشانی و از خودگذشتگی برای عدالت خواهی حرکت می کنند در هر فرهنگ و کشوری قابل قدردانی و ستایش است.

شهردار منطقه یک همدان با اشاره به اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران دارای قهرمانان و بزرگان بسیاری است ادامه داد: یاد کردن این قهرمانان باعث به وجود آمدن امید و افزایش غرور ملی تمامی هم وطنان خواهد شد.

سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha