بانوان والیبالیست شهرداری ارومیه در لیگ دسته یک شکست خوردند

ارومیه- ایرنا- ناظر مسابقات گروه ۶ لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور گفت: دور برگشت رقابت‌های این گروه در ارومیه با برد تیم‌های چادرملو اردکان و سریک گنبد و البته شکست میزبان آغاز شد.

کبری رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسابقات دور برگشت این گروه به میزبانی سالن ۶ هزار نفری ارومیه، ابتدا ۲ تیم "مدرن کارگران خراسان شمالی" و "چادر ملو اردکان" به رقابت پرداختند که در پایان نماینده اردکان در سه ست پیاپی به پیروزی دست یافت.

وی گفت: این دیدار را ماندانا مطیعی به عنوان داور نخست و سمیه نبی زاده به عنوان داور دوم قضاوت کردند.

ناظر مسابقات گروه ۶ لیگ دسته یک والیبال ادامه داد: در دومین مسابقه روز نخست، تیم "شهرداری ارومیه" مقابل "سریک گنبد" در سه ست پیاپی شکست خورد.

رضایی افزود: رقیه مصطفوی به عنوان داور نخست و شکوفه زنگنه به عنوان داور دوم این دیدار را قضاوت کردند.

دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان در گروه اف با حضور چهار تیم "شهرداری ارومیه"، "چادر ملو اردکان"، "مدرن اردکان" و "سریک گنبد" در حال برگزاریست.

در پایان دور رفت مسابقات این گروه در گنبد، تیم "سریک گنبد" در صدر ایستاد و تیم‌های "چادر ملو اردکان" و "شهرداری ارومیه" دوم و سوم شدند.

تیم‌های "شهرداری ارومیه"، "نوین ارومیه" و "استعدادهای درخشان مهاباد" سه نماینده استان آذربایجان‌غربی در فصل جاری لیگ دسته یک والیبال بانوان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha