استاندار: بانک‌های آذربایجان‌غربی در چرخه تولید مشارکت بیشتری داشته باشند

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم همراهی همگانی برای توسعه استان گفت: بانک ها هم برای رشد بخش تولید باید همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی ارومیه افزود: ارتقای شاخص های تولید و اشتغال، مهمترین کاری است که باید برای آن همه ما دست به کار شویم.

وی اضافه کرد: حل مشکلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی نیز از ضروریات است و باید مسوولان دستگاه های اجرایی متولی امر به واحدهای صنعتی بیشتر توجه کنند.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: سازمان فنی و حرفه ای استان باید با این واحدهای تولیدی در جهت تامین نیروی فنی آموزش دیده همکاری های لازم را انجام دهد.

به گزارش ایرنا، معتمدیان در ادامه برنامه های هفتگی یکشنبه های تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سه واحد تولیدی و صنعتی مارال صنعت، اروم تریلر و مجتمع صنایع غذایی اروم اسپوتا بازدید کرد.

او با حضور در سه واحد تولیدی استان شامل ۲ واحد تولیدی تریلر و تانکر و یک واحد تولیدی مواد غذایی بازدید کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

یکی از این واحدهای تولیدی کارخانه ای با ظرفیت تولید سه هزار عدد تریلر و تانکر در سال بود که برای هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال زایی کرده بود؛ این واحد تولیدی توانسته محصولات خود را به کشورهای پاکستان، افغانستان، روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کرده و ارزآوری مناسبی برای کشور داشته باشد.

راه اندازی خط تولید لاستیک تریلر در استان با ظرفیت بیش از ۶۰ هزار حلقه در سال یکی از توافقات صورت گرفته در این بازدیدها بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha