استاندار آذربایجان غربی: دستگاه‌های اجرایی مصوبات «یکشنبه‌های تولید» را با جدیت پیگیری کنند

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه های اجرایی ملزم به انجام مصوبات «یکشنبه های حمایت از تولید» در استان بوده و در این خصوص نباید کم‌کاری صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در بیست و دومین یکشنبه حمایت از تولیدآذربایجان غربی و در حاشیه بازدید از ۲ واحد صنعتی شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه افزود: ۱۱۴ مصوبه در یکشنبه های حمایت از تولید استان تصویب شده که ۴۶ مصوبه تاکنون اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: به صورت جدی پیگیر اجرای مصوبات یکشنبه های حمایت از تولید استان بوده و دستگاه های متولی نیز ملزم به اجرای این مصوبات هستند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: از اختیارات قانونی ستاد تسهیل رفع موانع تولید، برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان استفاده و با برگزاری جلسات این ستاد، کارشناسی های اقتصادی انجام و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان مشخص شده است.

وی اضافه کرد: بازدیدهای میدانی در قالب یکشنبه های حمایت از تولید و تحقق شعار سال، جهت بررسی راهکارهای لازم برای رفع مشکلات این واحدها نیز به طور مستمر انجام می شود.

معتمدیان، مسایل بانکی، مالیاتی، زیرساختی و تامین منابع مالی را از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان عنوان کرد و گفت: از اختیارات قانونی ستاد تسهیل رفع موانع تولید برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان استفاده می شود.

وی اظهار کرد: با فعال سازی واحدهای راکد و نیمه راکد استان شاهد اشتغال زایی و تولید درآمد برای آذربایجان غربی باشیم.

وی اظهار داشت: رونق تولید و اشتغال زایی در استان یک ضرورت است و در این راستا از تمامی ظرفیت های استان برای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، یکشنبه های حمایت از تولید در آذربایجان غربی ۲۲ هفته است که در استان به منظور رونق واحدهای تولیدی و صنعتی و فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال و در راستای اشتغال زایی انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha