۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84616673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل کمبود سوخت در کردستان وجود ندارد

۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹
کد خبر: 84616673
مشکل کمبود سوخت در کردستان وجود ندارد

سنندج- ایرنا- معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: با وجود بارش سنگین برف و کولاک، هیچگونه کمبودی از لحاظ تامین بنزین، نفتگاز و نفت سفید در استان وجود ندارد و در صورت نیاز، بلافاصله نیروهای این شرکت اقدام به توزیع سوخت می‌کنند.

جهانبخش نوکانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ۱۹ هزار خانوار روستایی در استان از گاز طبیعی محروم بوده و از نفت سفید استفاده می‌کنند که پیشتر سوخت مورد نیاز آنان تامین شده است.

وی با بیان اینکه نفت سفید مورد نیاز ۹۰ درصد روستاهای سخت گذر و ۸۰ درصد دیگر روستاها، تامین و توزیع شده است، افزود: حدود ۱۳ هزار خانوار در روستاهای عادی و ۶ هزار خانوار در روستاهای سخت گذر از نفت سفید برای سوخت استفاده می‌کنند.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از در مدار بودن تمام جایگاه های عرضه سوخت در استان خبر داد و گفت: مخازن همه جایگاه‌ها پر بوده و در صورت ادامه بارندگی، هیچ کمبودی در زمینه عرضه بنزین، سی ان جی یا نفتگاز نخواهیم داشت.

نوکانی یادآور شد: در صورت قطع احتمالی گاز طبیعی در شهرها و ادارات، نفتکش‌های سیار بلافاصله اقدام به توزیع سوخت در سطح شهرها می‌کنند.

در حال حاضر ۸۳ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۵۲ بابا جایگاه سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می دهند.

طبق اعلام هواشناسی کردستان بارش برف و باران از اوایل هفته جاری شروع شده و تا سه شنبه تداوم دارد.

در شبانه روز گذشته ارتفاع برف در شهرهای مریوان، بانه و سقز به بیش از ۵۰ سانتی متر(نیم متر) رسید.

هم اکنون بیش از ۵۵۰ روستای کردستان در محاصره برف قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha