۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84616693
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار میامی: کاهش آسیب‌های اجتماعی با برنامه‌ریزی هدفمند شدنی است

شاهرود - ایرنا - فرماندار میامی گفت: مسوولان شهرستان باید در اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی برنامه‌ریزی هدفمند داشته باشند.

به گزارش ایرنا، احمد ملایری روز دوشنبه در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان میامی در سالن اجتماعات شهید سید کاظم موسوی فرمانداری، افزود: نشست کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین جلسات است که نباید نسبت به این موضوع بی‌اهمیت بود.
وی با بیان اینکه تلاش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد، ابراز داشت: مدیران و کارکنان اداره ها باید نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیری از عادی‌انگاری الگو باشند.

ملایری با بیان اینکه در طرح تقسیم کار ملی برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی متولی مشخص شده است، اظهار داشت: مسوولان اداره های شهرستان باید نماینده‌ای جهت معرفی به استانداری تعیین کنند.
فرماندار میامی با اشاره به اینکه نشست ها و اقدامات دستگاه‌ها باید منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی شود، افزود: حل مشکلات مردم وظیفه عرفی و شرعی مسوولان است و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.
وی تصریح کرد:  مسوولان به‌عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید تلاش کنند تا علاوه بر انجام وظایف اداری، در عمل خادم مردم بودن را نشان دهند.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha