۸۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان هرسین توزیع شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرسین از توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی دیگر بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و کارت هدیه بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ «نجفعلی کرمی» روز سه‌شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته‌های معیشتی تهیه شده در قالب رزمایش کمک مومنانه شامل یک کیسه برنج، ۲ عدد مرغ، روغن، ماکارونی و حبوبات و ارزش تقریبی هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

او با بیان اینکه در مجموع ۳۴۰ میلیون تومان برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده است، اظهار کرد: این کمک ها در بین نیازمندان شهرستان از جمله مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، خانواده های زندانیان کم بضاعت و نیروهای خدماتی و فضای سبز شهرداری توزیع شده است.

۸۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان هرسین توزیع شد

کرمی عنوان کرد: تامین هزینه این بسته ها توسط سپاه پاسداران شهرستان و توزیع آن به کمک گروه های جهادی، خیریه‌ها و نهادهای حمایتی صورت گرفته است.

آنچنان که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرسین بیان کرد، از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و کارت هدیه بین نیازمندان شهرستان هرسین توزیع شده است.

او افزود: همچنین طی مدت این ۲۳ ماه، ۲۳ هزار پرس غذای گرم و ۵۰ هزار عدد ماسک در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

۸۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان هرسین توزیع شد

کرمی از اهدای ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و تعدادی تبلت و تلفن همراه هم به دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: آزادی تعدادی از زندانیان کم بضاعت و تهیه جهیزیه برای خانواده های نیازمند از دیگر اقدامات انجام گرفته در ایام کرونا بوده است.

او از کمک و همکاری گروه های جهادی در طرح شهید سلیمانی، حمایت بسیج سازندگی، خیرین شهرستان و همکاری شبکه درمان شهرستان در واکسیناسیون شهروندان هم تشکر کرد.

شهرستان ۸۰ هزار نفری هرسین معروف به دارالمومنین در جنوب شرقی استان کرمانشاه واقع شده است.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha