نماینده مردم ملایر: حمایت از چرخه تولید موجب ایجاد فرصت‌های شغلی مولد می‌شود

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم کار جهادی برای رونق و جهش تولید داخلی، گفت: حمایت از چرخه تولید و صنعت کشور زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی مولد و پایدار را فراهم می کند که تحقق این مهم مستلزم تامین پیش‌نیازها و بستر مورد نیاز است.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهم‌ترین واحدهای تولیدی حوزه منسوج استخوان‌بندی تایر منطقه و کشور در ملایر مشغول کار و فعالیت است که برای اجرای طرح توسعه و جهش تولید خود به ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب سرمایه در گردش نیاز دارد.

وی اظهار داشت: در راستای حل مشکل این شرکت بزرگ و موثر تولیدی روز گذشته(دوشنبه) نشستی با وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار و درخواست اختصاص تسهیلات موردنیاز این واحد تولیدی مطرح شد که وزیر هم برای پیگیری و تحقق موضوع قول مساعد داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: این مجموعه مهم تولیدی و اقتصادی در توسعه، رشد، بالندگی و کمک به رونق کسب و کار، ایجاد و حفظ اشتغال اثربخش در توسعه پایدار منطقه نقشی بی‌بدیل و مهم را برعهده دارد و برهمین اساس حمایت دولت از این مجموعه برای توسعه اقتصادی و جهش تولید ضروری است.

حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به ظرفیت تولید سالانه ۶ هزار تن تولید پارچه استخوان‌بندی تایر این شرکت در سطح کشور، گفت: در حال حاضر ۲۰۰ کارگر در این مجموعه مشغول به کار هستند و شرکت مشکلی مالی درخصوص حقوق و دستمزد کارگران ندارد.

به گفته وی، ۳۵ درصد از سهم بازار داخلی ایران در تولید منسوج استخوان‌بندی تایر در اختیار این شرکت است که با اعلام نیاز ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح توسعه به وزیر صنعت، معدن و تجارت، درخواست شد این مبلغ تسهیلات از محل اعتبارات بانک صنعت و معدن در قبال اخذ وثیقه و ضمانت‌های معتبر پرداخت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha