مدیرعامل نمایشگاه بینالمللی کاسپین زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواستهای مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.
سید رضا قندیلی افزود: فضای عمومی اختصاص یافته به نمایشگاه دهمین نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی یکهزارو ۵۰۰ مترمربع است که ۴۰ درصد آن به لوستر، ۳۰ درصد کالای خواب، ۱۰ درصد لوازم خانگی، ۱۰ درصد فرش ماشینی و ۱۰ درصد دیگر به دکوراسیون اختصاص دارد.
این مسوول ادامه داد: در نمایشگاه ۴۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استانهای تهران، آذربایجان شرقی، البرز، زنجان، اردبیل، گلستان، خراسان رضوی، اصفهان شرکت کرده اند.
وی با اشاره به اینکه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در فضای عمومی اختصاص یافته یکهزارو ۳۰۰ مترمربع برگزار می شود، اظهار داشت: بیشترین مشارکت متراژ نمایشگاهی این بخش نیز ۶۰ درصد فرش دستباف و ۴۰ درصد دیگر نیز تابلو فرش است.
قندیلی افزود: در این نمایشگاه هم ۳۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استانهای تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، گلستان، قم حضور دارند و به عرضه کالای خود می پردازنند.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز پنجم تا نهم ماه جاری دایر است و عموم علاقه مندان میتوانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از نمایشگاه بازدید کنند.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه های بین المللی کاسپین با در نظر گرفتن فضای عمومی کشور بویژه فراهم شدن زمینه های حضور فعال بخش خصوصی به عنوان تنها نمایشگاه ۱۰۰ درصد خصوصی ایران در تشکیل و برگزاری نمایشگاه ها، در سال ۱۳۸۳ با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران تاسیس و با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی، راه های ارتباطی زمینی، هوایی و ریلی و نزدیکی به مرکز کشور در زمینه ایجاد مراکز نمایشگاهی در استان زنجان احداث شد.
نظر شما