جشنواره فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان شاهرود فراخوان داد

شاهرود - ایرنا - مدیرمسوول انجمن سینمای جوانان شاهرود گفت: یازدهمین هفته جشنواره فیلم و عکس شاهرود همزمان با دهه فجر در این شهر برگزار می شود.

مجتبی فیروزآبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه دفتر انجمن سینمای جوان شاهرود در سال ۱۳۶۳ تاسیس شد، افزود: تاکنون هر ۲ سال یکبار به مدت یک هفته این جشنواره برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یازدهمین هفته جشنواره فیلم و عکس هم از ۱۶ تا ۲۱ بهمن به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار می شود، ابراز داشت:  تاکنون ۳۰ عکس و ۱۲ فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره رسیده  است.

فیروزآبادی با بیان اینکه از تعداد عکس های ارسالی ۲۵ عکس انتخاب و در نمایشگاه عرضه می شود، اظهار داشت: نمایشگاه عکس همزمان با نمایش فیلم ها از ۱۶ بهمن افتتاح می شود.

مدیرمسوول انجمن سینمای جوانان شاهرود با بیان اینکه فیلم‌ها هر روز پس از اکران مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: فیلم های کوتاه با موضوع های داستانی، مستند ، پویانمایی و تجربی در زمان ۳۰ دقیقه ای با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار پایان روز ۱۰ بهمن است، ادامه داد: علاقمندان به هنر عکاسی می توانند جهت شرکت در بخش عکس حداکثر سه عکس که با دوربین یا تلفن همراه گرفته اند را به همراه فرم شرکت از طریق ایمیل ارسال کنند.

فیروز آبادی از برپایی کارگاه عکاسی و فیلم سازی با حضور استادان شاهرودی در این جشنواره خبر داد و ابراز داشت: فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز در این جشنواره اکران می شود.

مدیرمسوول انجمن سینمای جوانان شاهرود با بیان اینکه لوح تقدیر و هدایایی برای برگزیدگان تهیه شده است، افزود: یازدهمین هفته جشنواره فیلم و عکس با همکاری انجمن سینمای جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای شهر شاهرود برگزار می شود.

به گفته وی، امسال برای انجمن سینمایی جوانان شهرستان شاهرود اعتبار ویژه‌ای برای تولید فیلم حرفه ای، نیمه حرفه ای و آموزش تخصیص یافت.

انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور ۶۰ دفتر فعال دارد. هدف این انجمن آموزش عکاسی و تولید فیلم به جوانان است در این انجمن دوره های آموزش فیلم سازی یکساله در دستور کار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha