۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84630723
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ مبلغ دهه فجر به نقاط مختلف استان همدان اعزام می‌شوند

همدان- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام ۳۰۰ مبلغ در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: مبلغان با هدف برگزاری مشاوره های دینی، برگزاری نماز و بصیرت افزایی در ایام دهه فجر به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام «محمدهادی نظیری» روز دوشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۵۰۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی و هنری در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان اجرا می شود.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر تبلیغ و گفتمان‌سازی اهداف انقلاب با همکاری کانون و بسیج مداحان، جامعه ایمانی مشعر، مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان و به‌صورت مردمی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی در ایام الله دهه فجر پیش بینی شده است.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه دهه مبارک فجر، فرصت مناسبی برای بصیرت افزایی و آشنایی اقشار مختلف جامعه با دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف است افزود: این برنامه‌ها شامل محافل انس با قرآن، مسابقات و جشنواره‌ها، گفتمان‌های بصیرتی و دینی، اعزام مبلغان و اردوهای جهادی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری بیش از ۲۰ محفل انس با قرآن در استان همدان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این محافل با حضور قاریان برجسته استان در نقاط مختلف برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نظیری با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس اظهار داشت: در این زمینه حدود ۵۰۰ گفتمان دینی در سطح مدارس با هدف تبیین دقیق دستاوردهای انقلاب برنامه ریزی شده است.

به گفته وی انقلاب اسلامی ایران در حالی ۴۳ ساله می‌شود که کینه توزی ها و دشمنی‌های مخالفان نظام و انقلاب روز به روز شدت پیدا می‌کند و در چنین شرایطی باید ضمن حفظ وحدت و انسجام ملی، دستاوردهای انقلاب برای جوانان و نوجوانان به درستی تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: همچنین ۲۰ محفل انس با قرآن و شهدا در ادارات استان همدان و ۲۰ برنامه نیز در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نظیری اظهار داشت: جشنواره کودک و نوجوان با عناوین و برنامه‌های مختلف در رشته‌های نقاشی، روخوانی قرآن، روان‌خوانی، حفظ و تواشیح پیش بینی شده است.

وی، سرکشی به تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، پیش‌بینی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و برگزاری ۱۰ گردهمایی بانوان با موضوعات دهه فجر و انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر این اداره‌کل برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، دیدار با علما، بزرگان، پیشکسوتان و ائمه جمعه را از دیگر برنامه‌های این دهه معرفی کرد و افزود: آذین‌بندی، اعزام مشاوران دینی به مناطق محروم، افتتاح المان و نشان سردار سلیمانی در شهرستان همدان، راه‌اندازی پویش ختم قرآن و صلوات به‌مناسبت دهه فجر از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده در این ایام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha