«روایت عاشقی» با موضوع کرونا و مجاهدت‌های کارکنان بهداشت و درمان در سمنان فراخوان داد

سمنان- ایرنا- «روایت عاشقی» با موضوع کرونا و مجاهدت‌های کارکنان بهداشت و درمان به‌منظور ثبت و مستندسازی وقایع کرونا و جلوگیری از تحریف آنچه در این دوران بر نظام سلامت گذشت، در سمنان فراخوان داد.

به گزارش ایرنا، روایت عاشقی، ناگفته‌هایی از داستان کرونا به روایت شاهدان عینی از مجاهدت‌های کارکنان بهداشت و درمان است که با نام صاحب روایت در کتابی گردآوری و در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان روز شنبه، ۱۵ بهمن را آخرین مهلت شرکت در این همایش اعلام و به رسانه ها بیان کرد: علاقمندان شرکت در روایت عاشقی، باید زیباترین و تاثیرگذارترین خاطرات خود را از دوران کرونا کمتر از ۴ دقیقه و از طریق تلفن همراه و در حالت افقی ضبط کنند. 

محمود یحیایی با اشاره به برگزاری روایت عاشقی از سوی دبیرخانه جهاد روایت و تبیین، گفت: اقامه و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، به‌منظور ثبت و مستندسازی وقایع کرونا از جمله اهداف برگزاری روایت عاشقی است.

وی افزود: صاحبان آثار و روایت‌های برتر به منظور بیان زنده خاطره خود در جمع حاضران در همایشی با همان عنوان «روایت عاشقی» دعوت می شوند و به بهترین روایت و بهترین راوی از نظر حاضران در همایش، دیپلم افتخار و جایزه نقدی اعطا می‌شود.

یحیایی از راه‌یابی روایت‌های منتخب استان سمنان به مرحله کشوری خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در مرحله استانی فراخوان، آثار ارسالی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان جزو آثار منتخب کشوری باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دعوت از عموم مردم و دانشگاهیان برای شرکت فعال در این فراخوان، بیان کرد: خلق تصاویر فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و مجاهدت‌های مدافعان سلامت در دوران پر از استرس و اضطراب شیوع کرونا اقدامی زیبا و پسندیده است و نباید نسبت به آن بی توجهی کرد.  

مهلت ارسال آثار به همایش روایت عاشقی، جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شده است. 

علاقه‌مندان شرکت در همایش مذکور باید در ابتدای ویدیوی خود نام، نام خانوادگی، کد ملی، نام شهر یا استان و شماره همراه خود را اعلام و ویدیوهای خود را به شماره واتساپی ۰۹۱۹۳۰۴۴۶۴۸ ارسال کنند.//

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha